welke kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
werk nu met kazaa 1.72 is kazaa 2.0 beter of kan ik beter bij 1.72 blijven en kan ik hem er gewoon overheen zetten of eerst de oude verwijderen .het gaat dus om lite en allebei nederlands.

ik werk zelf met kazaa 2.02 build 5. hier zitten een aantal voordelen aan ten opzichte van vorige versies. met name het programmaatje sig2dat is erg rielekst. dit maakt dat kazaa aangeklikte links van bestanden automatisch download. geen zoekacties meer naar goeie kwaliteit films bijv. Een goede site dat werkt met sig2dat is fasttrackmovies. daar vind je ook uitleg over sig2dat. je kan overigens ook gewoon sig2dat downloaden en parkeren in je kazaa 1.72 map, werkt ook. mocht je een nieuwere versie installeren zul je eerst de oude moeten verwijderen.

misschien is dit wel oud nieuws voor je maar ok

De KaZaalite versie heeft geen spyware, terwijl de gewone KaZaa er vol mee zit.
Je kunt ook overwegen Diet KaZaa te draaien.

het ging ook om kazaalite heb nu de 1.72 maar mijn vraag is is de 2.0 nu beter en moet ik dan alsnog 1.72 eerst verwijderen.

Het beste is om de oude versie te verwijderen en daarna de nieuwe te installeren.

Geplaatst door Blue Thunder
Het beste is om de oude versie te verwijderen en daarna de nieuwe te installeren.

Blijven de bestanden in "my shared folder" dan wel in tact of worden die dan ook gelijk mee verwijderd?

De shared folder wordt verwijderd, dus ook de bestanden die daar in staan.
Als er bestanden in staan die nog niet helemaal gedownload zijn moet je eerst de download afmaken, anders kun je opnieuw beginnen.
De bestanden die je deelt kun je in een tijdelijke map onderbrengen en na installatie van de nieuwe KaZaa versie gewoon weer terug zetten in de nieuwe shared folder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan