Welke kleur lampje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

japopie

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Goedenavond: Ik heb een Sitecom 114 V2 Wireles Router. Als ik hem aansluit geeft hij een oranje knipperend status verbinding. Vraag: Is dit de goede kleur?

Geen idee of het de goede kleur is. Bij mij knippert hij ook altijd, maar de router werkt verder prima.

Ja, maar daar staat alleen maar iets in over een groen status ledje, niks over een oranje. Op de website van Sitecom ook niet.

Het is je Wan lampje en het lijkt me toch wel dat dit groen behoort te branden.
Knipperend is nooit goed.
Iets zit er niet goed met je verbinding/netwerk.

Op het net zag ik trouwens dat iemand dezelfde vraag had als jij over het oranje knipperende lampje. Ook geen verbinding.
Jammer genoeg geen antwoord.

Laatst bewerkt:
Heeft japopie geen verbinding dan? Bij mij knippert het lampje namelijk ook oranje, maar de router werkt perfect en verbinding is altijd prima.

Draadloze Router Sitecom 114 V2 Breedband

Ik heb bij netwerken mijn draadloze verbinding icoontje verwijderd, dus hij staat niet meer op mijn pc. Als ik mijn router weer aansluit, kan de router hem dan weer vinden? Geef hij dan weer een nieuwe verbinding aan, ik probeer ook maar wat. Wie heeft dit ook wel eens geprobeerd en is dit gelukt?:( Heb nog steeds geen verbinding

Laatst bewerkt:
Het is zo dat jouw computer de router moet vinden en niet omgekeerd. Als je de draadloze netwerkverbinding weer inschakelt dan is de router wel weer te vinden als het goed is.

Ok, dus ik sluit de Router weer aan op mijn vaste pc en dan zet ik mn laptop aan en dan moet ik weer een nieuw draadloos netwerk aanleggen dus? PS De vorige draadloze verbinding heb ik verwijderd. OK?

Als je een eigen firewall hebt......hou er dan rekening mee dat iedere keer dat je een nieuwe verbinding aanmaakt de Windows Firewall weer in actie komt. Deze zit je n.l. heel vaak dwars.
Ook moet je eigen firewall het netwerk herkend hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan