mol72
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 apr 2008
Hoi ik ben nieuw hier, ik wil een laptop kopen mijn eerste haha nu heb ik de acer 8920G gezien en dit lijkt me wel wat. Maar is het wat. Wat ik er mee wil gaan doen, nou ik wil er een wifi printer (HP 8180) aan toevoegen en daar mee mijn oude negative inscannen en dan deze foto's bewerken en branden en eventueel ook op mijn computer laten staan 640G moet wel genoeg zijn lijkt me. Maar er moet ook een FireWire
1394 poort in zitten ik wil mijn camera er op aan sluiten en dus ook film bewerking gaan doen. Mijn pda moet er aan kunnen liefst via bluetooth. Verder internetten films downloaden office enz. Wat eigenlijk mijn vraag is dit een goede notebook of moet ik naar wat anders uit kijken ik wil gewoon goed spul voor een redelijke prijs.
gr ronald
1394 poort in zitten ik wil mijn camera er op aan sluiten en dus ook film bewerking gaan doen. Mijn pda moet er aan kunnen liefst via bluetooth. Verder internetten films downloaden office enz. Wat eigenlijk mijn vraag is dit een goede notebook of moet ik naar wat anders uit kijken ik wil gewoon goed spul voor een redelijke prijs.
gr ronald