Welke laptop heeft de voorkeur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcDelonghi

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn nieuwe laptop t.o.v. mijn oude. Ik ben zelf niet zo heel erg thuis in de nieuwe intel core processors dus ik weet niet precies welke laptop qua prestaties beter is. Maar ik was in bezit van de Acer Aspire 5920G-5A4G25Bn en momenteel heb ik een Toshiba Satellite L650-12Z. Nu geeft bijvoorbeeld de prestatie index van microsoft voor de Toshiba aan dat deze beter is, maar dat zegt me eigenlijk niet zoveel.
Ik wil eigenlijk van iemand horen of ik er qua prestaties (dus niet mogelijkheden zoals blu-ray o.i.d.) op vooruit ben gegaan of juist niet.

Bedankt!

Goedemorgen,

Ten eerste ben je qua merk al vooruit gegaan :thumb:
De processor is van een nieuwere generatie en sneller de videokaart is ook wat beter en je draait nu met ddr3 geheugen al met al toch een aardig stapje vooruit gegaan.
Is de Acer defect?

Laatst bewerkt:
Ah ok, dat is mooi om te horen. Ik begrijp namelijk nog steeds niet hoe het kan dat een Dual-core met inprincipe meer GHZ sneller kan zijn dan een i3 met minder ghz, maar ik denk dat dat komt omdat ik te ouderwets denk ;)
Maar wat is precies het verschil tussen DDR3 en DDR2, want ik zag al dat het niet mogelijk is om 2GB ddr van de acer over te zetten naar mijn Toshiba.
De acer is inderdaad kapot gegaan, videokaart heeft het begeven. En aangezien de laptop zo'n hoge temperaturen aannam kan ik dat wel laten maken voor een flink bedrag, maar gaat misschien binnnenkort iets anders kapot. Dus tja..

Hoi,

Misschien heb je hier wat aan ,en in jou geval is de oude processor echt minder snel als de nieuwe hoor

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan