Welke laptop het beste

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noodles

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
74
Ik zou bij dell een nieuwe laptop willen kopen zo ronde de 500 euro. Maar de keuze lijkt me moeilijk:

Ene heeft een Duall core P6200 met 4Gig intern geheugen en draaiend op Win7 64bit

Andere een Duall core i3-480M maar met 3Gig intern geheugen en ook op Win7 64bit.

Welke is hiervan de beste in dagdagelijks gebruik, dus niet gamen maar wel surfen, officepaketten, beeldbewerking, geen zware beeldbewerking zoals autocad en zo.

Alvast bedankt voor je antwoord.
 
een p6200 is (verbeter me!) een pentium dual core. Pentium dualcore is crap. Dan kan je beter een i3 hebben met iets minder ram geheugen.
 
Hoi,

Beide zijn een 'dual core' van Pentium .....
Voor het beoogde gebruik voldoen beide in dit opzicht prima.
Er is eigenlijk geen goed advies te geven, omdat dit ook afhangt van de andere specificaties van beide laptops.
Misschien kan je de typenummers doorgeven, of een link naar beide apparaten bij Dell plaatsen. Dat levert zéker een beter advies .... :confused:
 
Bestaat er een i3-480?

Ik heb wel gehoord van een i3-380 en een i5-480.
 
gast0225, sorry , maar indien je de links had aangeklikt zie je dat het over een 380 gaat, typefoutje van mij eerder.
 
Dan zou ik toch voor de Pentium gaan, wat meer geheugen, betere grafische kaart, meer bitten op de harde schijf.

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan