welke laptop is beter? En waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste.
Beide laptops doen qua processor en videokaarten weinig voor elkaar onder. De videokaarten zijn beide midrange classe 2 kaartjes ( Klik ) en zie beide kaartjes onder het kopje classe 2 staan.

Wat nummer 1 veel interessanter maakt is de hogere resolutie van het beeldscherm én de 2 jaar onside garantie met een vervangende laptopgarantie daarbij als het euvel ter plekke niet kan worden opgelost. Nummer 1 heeft overigens een 17.3" scherm en nummer 2 een 16" scherm.

Nummer 2 kent 'sléchts' een pickup and returngarantie. Daarbij mag je afwachten hoe lang het ding wegblijft.

Kortom, ik zou voor 1 gaan.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie. mag ik nog vragen welke video kaart er beter is en kan iemand vertellen wat de werkgeheugen en hardeschijfgeheugen zijn van de a72jk-nl want ik begrijp het niet helemaal.
 
Wat de videokaarten betreft gaf ik je reeds antwoord, ze ontlopen elkaar niet veel. Dáárom plaatste ik het linkje, zodat je kan zien waar de kaarten in de hierarchie staan.

90N0AW121A4221VL233
Model Name A72JK-TY030V
Processor & Cache Memory CPU 350M(I3)
Operating System WIN.7 PM.64 (W-EUR)/K SERIES
Chipset Mobile Intel® HM55 Express Chipsets
Main Memory ( DDR3 1066 2G ) x 2 = dus 2x2 = 4 giga intern geheugen.
Display 17.3" LED-backlit TFT LCD display (HD+ 1600x900/ 16:9) Glare
Video Graphics & Memory ATI Mobility Radeon HD 5145 (M92-XTX), DDR3 1GB
Hard Drive HDD SATA 2.5" 500G(5400RPM) = dus een 500 giga hardisk
Optical Drive [SATA] 12.7"mm 8X Super Multi with DL
Card Reader SD, MMC, MS
Video Camera 0.3 Mega Pixel web camera (Fixed type)
Fax/Modem/LAN/WLAN NE785
Interface 1 x Microphone-in jack
1 x Headphone-out jack
1 x VGA port/Mini D-sub 15-pin for external monitor
4 x USB 2.0 ports
1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert
1 x HDMI
Audio Built-in speaker
Built-in microphone
Altec Lansing® speakers
SRS Premium Sound
Keyboard 19mm full size 88 Key with MS Windows function keys, Numeric Keyboard
Battery Pack & Life K72JK-2C BATT 6CELL 4400MAH
AC Adapter 90W AC Adapter; Output : 19V DC, 4.74A, 90W; Input : 100~240V AC, 50/60Hz universal
Dimension & Weight 42.0 x 28.1 x 3.50~3.74 cm (W x D x H),3.30 kg (with 6 cell battery)
Virus & Tool Software Adobe Acrobat Reader 9.0 trial versie
Trend Micro Internet Security 2010
Power2Go
Garantie 2 jaar Zorgeloos Leren en Werken onsite garantie:
Mits voor 15:00 uur gemeld worden defecten binnen een werkdag op een locatie naar uw keuze (in Nederland) gerepareerd of
er wordt een vervangend notebook geleverd, zodat je gegarandeerd binnen 1 werkdag weer verder kunt werken.

Daar er een 64 bit Windows wordt meegeleverd, ga je de 4 giga geheugen dus ten volle kunnen benutten.
 
Laatst bewerkt:
alweer bedankt ja ik heb op de site gekeken maar de ene videokaart is beter die van radeon maar alleen als je low speelt als je medium speelt is die ander weer beter dus beetje verwarrend maar bedankt ik denk dat ik voor 1 ga.
 
Als je een laptop koopt om er 'echt' mee te kunnen gamen, dan moet je je budget minimaal verdubbelen. Tot € 1500,-- zijn er alleen maar laptops waar je redelijk tot fatsoenlijk een game op kunt draaien, daarboven wordt het pas echt leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan