Welke laptop is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arueus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2008
Ik ben op zoek naar een laptop en ik kijk op dit moment naar een HP Pavilion DV 6825,
15,4 inch breedbeeldscherm met...
1,83 GHz Intel Core 2...
Windows Vista Home Premium voor...
250 GB hardeschijfruimte
3 GB werkgeheugen

(iemand ervaring met deze laptop?)

Of een Appel Macbook. http://www.apple.com/nl/macbook/specs.html

Ik wil er ook met een Wacom teken tablet op kunnen werken.
Maar ik hoor ook dat sommigen Hp's slecht zijn en ik heb ook slechte reviews gelezen.
Ik wil geen laptop die binnen een maant niet meer goed doet.

Ik heb het liefst 129 Gb vaste schijf (of meer)
en het scherm moet niet kleiner zijn dan 13 inch
het liefst ook een hoger video kaart.

Ik heb zelf een HP 6830, ietsjes niewer dus. Ikheb er geen problemen mee. De macbook is qua specs beter, maar het is maar de vfraag of je liever windows hebt of een mac. en wat je budget is natuurlijk.

Re

hallo,
Ik zou persoonlijk voor de Macbook gaan en als het even kan een Pro
ik heb er 2 weken geleden zelf eentje(macbook pro) aangeschaft en ik ben overdonderd zo goed werkt het, het is wel ff enorm wennen want echt veel dingen zijn anders maar als je het eenmaal door hebt is echt prachtig om dingen te tekenen is hij ook perfect goeie grafische kaart.
Mobiel is hij zeer sterk je kan gewoon battlefield 2 draaien 2 uur lang op de batterij.

mvg:thumb:
Diederio

Wat thobe zegt het is maar net of je idd mach OS wilt hebben of liever voor windows wilt gaan en je budget moet inderdaad ook in het voordeel zijn want apple macbooks zijn niet bepaalt goedkoop.

Ik persoonlijk zou voor een gewone laptop gaan maar ik weet niet of je er erg haast bij hebt om een laptop te kopen?

Oriënteer je eerst even lekker voor een laptop je zal versteld staan hoeveel keuze er is zowel in specs als in verhouding tot de prijs.

En vooral belangrijk waarvoor ga je de laptop gebruiken? Ga je het gebruiken voor school/werk/cursuss of wil je er ook wel spellen mee spellen mee spelen?

Daarin tegen zou ik persoonlijk alsnog voor de gewone laptop gaan in jouw geval de HP omdat het een aardig laptopje is niks mis mee alleen er echt games mee spelen wordt hem niet daar zijn de specs te laag voor en de kans is groot dat de video kaart shared is zoals in bijna elke notebook (TIP: Spellen spelen koop een desktop ) maar voor gewoon dagelijks gebruik neem de HP en dan zeker niet de macbook (Tenzij je voor design wil gaan is de macbook top )

Ik zelf heb trouwens gewoon een leuk klein netbookje gekocht, lekker klein en handig om mee te nemen.
En ze zijn nog super snel ook en betaalbaar en geloof het of niet zelfs met een netbook kan ik nog wel games spelen niet ideaal (Geen aanrader) maar het wil wel. ( Company of Heroes ).

Goed nu heb je mijn persoonlijke mening de rest is aan jouw ;)

Veel succes met het zoeken van een laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan