Welke laptop is beter????

• Onderwerp starter Onderwerp starter DimKo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DimKo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Hallo
kan iemand mij misschien vertellen welke laptop ik moet nemen wat betreft specificaties?

Mijn eerste keus was:

PACKARD BELL EasyNote TJ66-AU-506 notebook

Maar toen kwam ik deze tegen:

HP G62-110SD notebook

De ene heeft meer werkgeheugen dan de andere, en een grotere harde schijf, maar de andere heeft weer een betere processor.

Kan iemand mij helpen met een keuze maken?????:D:thumb:

ik zou gaan voor de
PACKARD BELL EasyNote TJ66-AU-506
dit puur voor de extra,s zoals
bluetooth
cam
HDMI

;) maar idd ze liggen niet ver uit elkaar

:shocked: :shocked: :shocked:

Volgens mij hebben jullie dus nog nooit van de opmerking PAKKERD HELL gehoord anders zou je dit niet aanraden.
Al mijn klanten raad ik de aankoop van een PB-machine, of dit nou laptop of pc is, ten strengste af.
Elke keer kan ik weer opdraven omdat deze zeer goedkope machines zo slecht in elkaar zitten, door onbekende reden zomaar spontaan crashen en ik ze dan weer opnieuw moet installeren.
Dit heeft mij doen besluiten om mijn klanten geen onderhoud meer aan te bieden op produkten van dit merk.
Af en toe glippen er best wel PB-machines door die geen problemen geven. In mijn omgeving zijn dit er maar enkele op de 100.

Mijn advies: alles behalve Packard Bell

:shocked: :shocked: :shocked:

Volgens mij hebben jullie dus nog nooit van de opmerking PAKKERD HELL gehoord anders zou je dit niet aanraden.
Al mijn klanten raad ik de aankoop van een PB-machine, of dit nou laptop of pc is, ten strengste af.
Elke keer kan ik weer opdraven omdat deze zeer goedkope machines zo slecht in elkaar zitten, door onbekende reden zomaar spontaan crashen en ik ze dan weer opnieuw moet installeren.
Dit heeft mij doen besluiten om mijn klanten geen onderhoud meer aan te bieden op produkten van dit merk.
Af en toe glippen er best wel PB-machines door die geen problemen geven. In mijn omgeving zijn dit er maar enkele op de 100.

Mijn advies: alles behalve Packard Bell

lang leven de a merken (asus asrock :D)

lang leven de a merken (asus asrock :D)

ASRock is toch een B-merk? (zeggen ze hier op het forum iig tegen mij ...)

En ik raad je ook aan om die HP te nemen, ik, men broer, men zus en men broer zen werk zijn allemaal klant van HP en behalve van 1 ventilator die ooit een s eventjes haperde hebben wij in die 8 jaar nog nooit problemen gehad met HP.
Ik raad je ook volledig AF om die PB te nemen, een maat van me heeft ooit es een PB gekocht, de week erna mocht ie em al weer terugbrengen, de CPU was doorgebrand. Hij kreeg dus een nieuwe, toen hij thuis kwam en de verpakking open deed, zat er een diagonale barst in het scherm. Hij ging direct terug naar de winkel en kreeg opnieuw een andere laptop mee, toen ie de verpakking open deed was de voeding door midden gespleten (je weet wel, die transfo, dat bakje dat je tussen het stopcontact en de laptop moet steken ...) toen is hij weeral terug gegaan naar de winkel, heeft zen geld terug gevraagd en hij heft ter plekke een iets duurdere HP gekocht (met volledig zelfde specificaties!) en hij werkt er nu nog steeds mee, die HP is ondertussen al 3 jaar oud, en hij werkt nog steeds even goed en snel als out-of-the-box.

het nog nooit een probleem gehad met me asrock 4jaar oud :)
maar in ieder geval iedereen heeft ze merk net als medion
sommige bevalt het zommige niet :P
er is geen merk met geen klachten ;)
maar daarom is het juist handig op zulke forums meningen te vragen om zelf een beslissing te kunnen maken :P

wel, meeste oudere medions (ik spreek over 3 jaar en ouder) hebben nog een door MSI ontworpen moederbord en grafische kaart.

Ik snap 't, dus ik moet toch voor de PB gaan?:p

In ieder geval bedankt voor alle reacties, ik ga morgen gelijk de HP halen, was toch al bij de saturn in de aanbieding. Dus lekker meegenomen:D

bedankt iedereen die mij hierbij geholpen heeft:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan