Welke laptop is goed voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lappie12

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2010
Hallo allemaal,
Ik wil graag een laptop kopen waar ik Pro Cycling Manager 2010 vloeiend en op mooie instellingen kan spelen. Dit zijn de minimum systeem vereisten:

CPU: PENTIUM4 2.2GHZ/ATHLONXP 2200+ Processor
RAM: 1 GB of RAM Memory
VGA: Graphics card 128 MB 100% DIRECTX 9 compatible and shaders 2.0 support (NVIDIA GEFORCE FX 5900/ATI RADEON 9600/INTEL GMA X3100 or above)*
DX: DIRECTX 9
HDD: 6 GB Hard Disk Space
Sound: DIRECTX 9 compatible Sound Card

Welke maat inch is dan ook het beste? Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Alvast bedankt.

zowat elke laptop is compatible voor dat spel...

bijvoorbeeld dat ram 1gb de computers en laptops hebben bijna allemaal standaard minimaal2.4 gb

zowat elke laptop is compatible voor dat spel...

bijvoorbeeld dat ram 1gb de computers en laptops hebben bijna allemaal standaard minimaal2.4 gb
ok, maar ik zag dat bijna alle laptops rond de 2.2 GHZ hebben, maar dat is gelijk aan het minimum...

bedankt voor uw reactie trouwens en kunt u 1 van deze 3 laptops aanraden?
http://www.laptopshop.nl/product/86143/category-1560-top-5/hp-pavilion-dv6-2120ed.html
http://www.laptopshop.nl/product/86172/category-1560-top-5/acer-aspire-5536g-754g32mn.html
http://www.laptopshop.nl/product/80781/category-1560-top-5/compaq-cq61-310-windows-7.html

zit er echt veel verschil tussen deze laptops en kan ik met 1 van deze laptops het spel ook op hoge instellingen spelen?

Laatst bewerkt:
ok dan weet ik dat ook weer :)
ik kwam echter op een site en raakte een beetje in :love: met deze laptop:
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=467&e=1

de prijs zal waarschijnlijk dan wel twee keer zo hoog uitvallen, dus dat is wel een obstakel. hoe zouden jullie deze configureren als je in mijn positie zat? want ik heb niet echt verstand van intel core i3, i5, i7 etc.

ik dacht dat een hd scherm met non-glare type wel mooi zou zijn. dan kwam ik er qua processor niet echt uit. intern geheugen wou ik voor 4gb gaan. harde schijf zou ik kiezen tussen 320 en 500 gb (wat is het verschil tussen 8 en 16 MB cache??). verder zou ik geen van de andere extra opties nemen.

vinden jullie dit ook een mooie laptop en is dit een aanrader?

Tja, als ik hem zou configureren zou ik het beste kiezen maar belangrijker is je maximale budget !
Dus als je dat nou eerst eens noemt.

ja, dat begrijp ik :p
mijn budget is echter niet hoog genoeg voor maximale configuratie dus dat gaat helaas niet door :P
punt is of minimale configuratie of iets boven deze minimum configuratie van deze laptop voldoende is om dit spel en/of andere spellen op mooie (hoge) instellingen te spelen. daar heb ik dus geen verstand van. en vind jij dit een goede/mooie laptop?

nog een vraagje,
is 15,6 inch goed draagbaar? kan ik deze laptop van 15,6 inch probleemloos op mijn schoot nemen om op te computeren?

ik heb 17 inch en dat kan ook op mn schoot:P maar je moet het anders zien als met een computer beeldscherm van 15 inch

want een laptop is widescreen

dan moet je even naar een winkel en dan kan je daar kijken of je hem groot genoeg vind

HD+ LED-scherm (non-GlareType) Direct leverbaar
Intel Core i5 520M (2,40GHz/2,93GHz, 3MB)
4GB DDR3 geheugen (2x 2GB)
640GB SATA harde schijf 5400RPM
15,6” HD+ LED scherm, 1600x900
ATi Mobility Radeon HD4570, 512MB

zijn dit specs, waar je games kan spelen op mooie instellingen? hoeveel geld zouden jullie voor deze specs uitgeven?

ik vind hem wel wat duur hoor...

het is geen bekend merk(volgens mij)
het is maar een 15,6 inch
er zit geen Microsoft office op en zelfs geen BESTURINGSSYSTEEM:shocked:

ik zeg niet doen maar dat moet je zelf weten....je vroeg alleen om de specs en die zijn wel goed voor een zware game

maar als ik jou was zou ik eens op dell kijken voordat je wat koopt...het is een betrouwbaar merk...daar heb ik een laptop vandaan met ongeveer de zelfde specs met 17 inch beeld
met vista erop en met office

bedankt voor je hulp vooralsnog, top!

ik geloof zeker dat dell een betrouwbaar merk is en het is inderdaad waar dat ik daar voor dezelfde specs goedkoper een laptop kan krijgen, maar ik twijfel vooralsnog sterk omdat ik redelijk verkocht ben aan de uitvoering van deze laptop :love:
mede door de hoge resolutie (1600x900) en het (in mijn ogen) exclusieve ontwerp, heeft dit op mij nog een streepje voor. 15,6 inch is voor mij echt het maximum, want met een grotere laptop lijkt het mij lastig om goed mobiel te zijn (of is dit niet zo?) en dan zul je ook nog meer pixels nodig hebben voor een scherper beeld toch?

als ik jou was zou ik toch gewoon even kijken op de dell site...je kan dan altijd nog deze kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan