Hallo Helpmij'ers,
Ik heb nu mijn examens gehad van MAVO4, en ik ga na de vakantie ICT-Applicatieontwikkelaar Niveau 4 doen.
Ik had een vraagje welke laptop ik het beste zou kunnen kiezen,
Wat ik minimaal wil is dat ik een i5 of een Amd Phenom processor heb en er een goeie dedicated videokaart op zit waarmee ik nog aardig wat games kan spelen in de tussenuren op school.
Verder zijn de minimale eisen van mijn opleiding:
-4GB ram
-500GB Hdd
-3 USB poorten
-Hij moet Windows7 en Linux probleemloos draaien (Kan tegenwoordig bij elke laptop denk ik)
-Hij moet makkelijk C# enz enz aankunnen (kan ook elke laptop bijna aan)
-Batterij moet lang mee kunnen gaan (3-4 uur, langer mag eventueel)
-Een netwerkkaart (zit ook bij elke laptop tegenwoordig)
-dual core processor (AMD/INTEL, ik heb het liefst zelf AMD)
Extra eisen die ik nog wil:
- Goeie dedicated videokaart (512mb, het liefst 1GB)
- Hij moet lekker snel zijn, goeie processor (i5/i7, het mag ook een AMD Phenom zijn, zie mijn budget)
- 15,6 inch beeld vind ik voldoende
- Grafisch moet hij ook goed zijn (photoshop, dreamweaver, flash enzo goed kunnen draaien)
Mijn maximale budget is 800-850 euro, dat moet volgens mij wel voldoende zijn voor een goede laptop inclusief de eisen die ik eraan gesteld heb.
Kortom, hij moet lekker snel zijn en goeie games op kunnen draaien.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen,
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik heb nu mijn examens gehad van MAVO4, en ik ga na de vakantie ICT-Applicatieontwikkelaar Niveau 4 doen.
Ik had een vraagje welke laptop ik het beste zou kunnen kiezen,
Wat ik minimaal wil is dat ik een i5 of een Amd Phenom processor heb en er een goeie dedicated videokaart op zit waarmee ik nog aardig wat games kan spelen in de tussenuren op school.
Verder zijn de minimale eisen van mijn opleiding:
-4GB ram
-500GB Hdd
-3 USB poorten
-Hij moet Windows7 en Linux probleemloos draaien (Kan tegenwoordig bij elke laptop denk ik)
-Hij moet makkelijk C# enz enz aankunnen (kan ook elke laptop bijna aan)
-Batterij moet lang mee kunnen gaan (3-4 uur, langer mag eventueel)
-Een netwerkkaart (zit ook bij elke laptop tegenwoordig)
-dual core processor (AMD/INTEL, ik heb het liefst zelf AMD)
Extra eisen die ik nog wil:
- Goeie dedicated videokaart (512mb, het liefst 1GB)
- Hij moet lekker snel zijn, goeie processor (i5/i7, het mag ook een AMD Phenom zijn, zie mijn budget)
- 15,6 inch beeld vind ik voldoende
- Grafisch moet hij ook goed zijn (photoshop, dreamweaver, flash enzo goed kunnen draaien)
Mijn maximale budget is 800-850 euro, dat moet volgens mij wel voldoende zijn voor een goede laptop inclusief de eisen die ik eraan gesteld heb.
Kortom, hij moet lekker snel zijn en goeie games op kunnen draaien.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen,
Alvast bedankt voor jullie hulp
Laatst bewerkt: