welke laptop kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

razanow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2013
Hallo iedereen ik ben een jonge gast die graag games speelt op de laptop. Nu had ik een jaar geleden een toshiba satellite l855 gekocht die voldeed aan mijn eisen maar omdat hij dezelfde hardware fouten bleef hebben, heb ik na 4x binnen te brengen een bon gekregen. Deze bon heeft een waarde van 550euro en ik wil graag rond de 200 - 300 bijzetten voor een nieuw machien. Nu zit ik vast tussen deze 2:
HP Processor: Intel Core i7-3632QM 2.2GHz Ram geheugen: 6144 Mb DDR3 SDRAM Harde schijf: 1024 Gb Scherm: 17.3 inch Grafische kaart: AMD Radeon HD 8670M
PRIJS: 769€

Acer Processor: Intel Core i7-4500U Grafische kaart: NVIDIA GFGT720M 2GB Ram geheugen: 6144 Mb DDR3 Scherm: 15.6 inch
PRIJS : 799€

Nu ik zou graag willen weten welke de beste keuze zou zijn ik game vooral shooters en mmorpgs.

Alvast bedankt voor het advies

Voor games: de HP laptop, simpelweg omdat de videokaart allesbepalend is.

Tevens: als je koop ontbonden wordt wegens aanhoudende defecten, moet je nooit akkoord gaan met een cadeau/tegoedbon. Je hebt dan recht op keiharde euro's terug, wat het voordeel brengt dat je niet aan diezelfde winkel vast zit en ruimer kan kijken qua aanbod.

Dat die van de acer 2gb heeft en van de hp maar 1gb dedicated wi dus niets zeggen ? Ja dat weet ik niet want ben al lang klant bij deze winkel en heb gevraagd voor euros maar dat doen ze niet. Bedankt voor je advies heb ervaring met hp laptops en ben zeer tevredenn dus het word dan de hp

Dan houdt de winkel zich niet aan de wet. Geheugen van de videokaart zegt maar beperkt iets over de prestaties. Vaak wordt er extra geheugen toegevoegd aan videokaarten voor marketing, terwijl de prestaties er niet van omhoog gaan.

heb de hp gehaald en ziet er zeer mooi uit maar zit met een probleem, bij het spelen van een game zoals league of legends is het beeld zeer hapering terwijl alle settings op low staan. Bij het starten van het spel skyrim detecteert deze automatisch mijn grafische settings & zegt deze dat mijn grafische adapter een intel hd 4000 is en zet alles op low word er gek van XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan