welke laptop met dvi-d uitgang voor een externe HP scherm van 30" LP3065

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Beste laptoppers,

Welke laptop met DVI of DVI-D uitgang zou ik kopen voor mijn nieuw 30" HP scherm
hier meer info over het scherm:hier

Hij moet vooral ZEER krachtig zijn voor Adobe CS4, voor BIOSHOK2 en voor 3D aplicaties zoals MAYA EN 3DS-max
Hij moet vooral ook 2560 X 1600 aankunnen op mijn extern scherm
Graag merk van laptop + serie
Wie heeft goede ervaringen hierover.

Thanx DIdier

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Heb eens rond gekeken op het net ik twijfel of z'n notebook wel gemaakt wordt met een DVI of DVI-D uitgang wel met hdmi en dat is dvi kwaliteit met geluid dus zou ik daar naar kijken en /of die resolutie wordt gehaald wat je wilt is ook nog maar de vraag voor extern dan he.

maar ik geraak niet aan deze resolutie met hdmi, voor tv's is dat ok.
maar ik wil 2560 x 1600 hebben hé.

Hoi,

Maar wat jij wil zou best eens niet willen lukken althans met een notebook

zou toch moeten bestaan é

'K vraag me af wat professionals dan doen.
Het is te makkelijk om meteen op te geven, iemand een antwoord voor mij?

professionals hebben een krachtige desktop, met zo'n groot scherm, en dan een gewone krachtige laptop zonder extra scherm, voor als ze op verplaatsing moeten, om bv maten te gaan opnemen bij een werf.

en laptops met een DVI-D uitgang zijn zeer zeldzaam hoor, maar misschien dat MSI zo'n laptops heeft? die laptops hebben vaak ook een krachtige onboard schip van de ATI Radeon Mobility 48** serie of de nVidea-equivalent ervan.

Die kopen een desktop met een goede videokaart die dat wel aan kan heb je zelf al eens gezocht moeilijk te vinden he. Zou ook niet logisch zijn om een betere resolutie extern te hebben als via het eigen scherm en kijk hier eens naar is geen onprofessionele notebook met een prima videokaartje lijkt me maar geen dvi maar wel hdmi en kijk eens naar de resolutie

Laatst bewerkt:
inderdaad hdmi niet gelijk aan DVI

Met HDMI lukt het nooit, dat is max: 1920x1080 px
Het moet dvi of DVI-D zijn.
Ik heb Adobe CS4, wettelijk mag ik het op een laptop en op pc gebruiken.
Ik heb 1 laptop waar ik mee werk op mijn bureau + 1 server(desktop) waar er ook een CS4 op staat (3600€) dus ik wil het liefst mijn laptop vervangen door een hele snelle (mag zelf 3000€ kosten) ipv een nieuwe desktop kopen en nog eens 3600€ ophoesten voor een nieuwe licentie voor CS4

thanx nog reacties?

Goedemiddag,

Nogmaals ik vind bij Alternate NL deze heeft een dvi aansluiting maar of de resolutie voldoende is zou ik in dit geval eens contact met Alternate opnemen misschien dat hun hier een oplossing voor hebben .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan