Opgelost Welke laptop met Windows 11 en het grootste scherm 18" is het beste

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W11 Pro 25H2
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Welke laptop met Windows 11 en het grootste scherm 18" is het beste.
Ik heb deze gevonden maar de teksten over updates komen vreemd over. Wie heeft ervaring met dergelijke laptops? Moet gewoon een qwerty toetsenbord bij zitten.

Voor driehonderd en nogwat euro's heb je een ongelooflijk goedkope instapper !
Maar of het nu de beste is ?? (iets wat je toch graag wilt ..) Dit model is zo'n beetje het traagste welke je kunt bedenken voor Windows !

Met een TDP van 6 Watt en max 16GB RAM ondersteuning valt er echt weinig uit te breiden Bron: https://www.intel.com/content/www/u...0-6m-cache-up-to-3-60-ghz/specifications.html

Gezien de Tweakerslijst niet ellenlang is betreffende de gekozen beeldschermgrootte (slechts 4 pagina's) met wel 4 laptops beneden de 1000 euro ! zie https://tweakers.net/laptops/vergel...jVU8zv-CsQa7BxPEgyXAX-sGOqkljdLfW1oWkh2oGlFK-

Wil je een echt groot laptop scherm, dan moet je de beurs trekken !

Een andere oplossing zou kunnen zijn dat je een kwalitatief betere/krachtiger laptop neemt, met daaraan een groter beeldscherm aangesloten. (maar das minder goed verplaatsbaar)

Ja, bedankt. Ik had bij de ASUS Vivobooks gekeken maar er zijn (te) veel verschillende modellen. Zie site. Eerst schrijft men Asus Vivobook 18. Dan zoek ik een EAN nummer om misverstanden te voorkomen. Niet gevonden. Vervolgens zie ik dan Asus Vivobook 18(M1807) en met HA-S8087W.

Dan weet ik het niet meer.

ASUS Vivobook 18 M1807HA-S8087W

ASUS Vivobook 18 M1807HA-S8022W

Welke laptop met Windows 11 en het grootste scherm 18" is het beste.
Het is afhankelijk van wat jij met die laptop wil kunnen doen. Als het voornamelijk om emailen, websites bezoeken en online bankzaken doen gaat zal deze laptop prima zijn. Zaken zoals video bewerken kan je hiermee wel vergeten.

Het verschil tussen beide door jou aangegeven laptops in post #4 is 16 GB RAM en 150 euro

Terug
Bovenaan Onderaan