Welke laptop moet ik kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul7

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Hallo,

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe laptop, maar ik zou niet weten welke ik moet kopen, misschien kunnen jullie me helpen.
mijn wensen:
*Intel i3 of i5 processor
*windows besturingssyteem
*300 -750 GB harde schijf
*werkgeheugen 2 GB - 6 GB
*niet al te duur (ongeveer €600, wat meer mag ook)
*goede videokaart

of is het slimmer om een Dell-laptop zelf samen te stellen? want laptop samenstellen vind ik alleen bij Dell.
Als ik hier een laptop zou samenstellen, kan ik dan gewoon een goedkope laptop pakken en dan deze dingen erin selecteren?
En heeft er hier iemand ervaring met Dell? heb zelf namelijk geen ervaring hiermee, werken Dell pc's goed etc?

Misschien kan iemand me hier helpen :)

Mvg, Raoul

Laatst bewerkt door een moderator:
Dell niet! Slechte service!!!!!
ik heb zelf een asus k52jc die aan je specifikaties voldoet, i3 prosessor, win7, 500gb Dpartitie en 300 C.
wekgeheugen 4GB
en hij was.. 650 euro ZONDEr verzekeringen.
Videokaart: Nvidia 310M (er is ook een variant met een andere videokaart, deze is ook wat duurder)

maar Dell, nah, je kan dan beter een blinde vragen een speld in een hooiberg te vinden en dat zou meer effect hebben dan hun service.

haha ok, dan zal ik dat maar niet doen, maar Dell is het enige merk waar je zelf je laptop 'in elkaar kan zetten' , toch? ik heb ergens gelezen dat dat bij Asus en Acer ook kan, maar daar vind ik het nergens?

Alvast bedankt
Mvg, Raoul

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ehb zelf nog wat gezocht en de enige 2 merken waarbij je laptops kan samenstellen (voor zover ik gevonden heb) zijn dell en BTO, je zei dat Dell een slechte service heeft, hoe zit het met BTO? is BTO wel aan te raden? Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Mvg, Raoul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan