Welke laptop moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickkil2

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Hee, ik had hier paar weken geleden ook al een post over geplaatst maar toen wist ik niet zeker of het een laptop of computer moest worden, nu heb ik met mijn vader overlegd en kwam het er uit dat ik toch maar een laptop wil gaan kopen.

ik doe het meest visualbasic en ander programmeren, en ik doe ook soms nog wel is fruityloops en spore...
Ik heb een budget van rond de 600,- euro

Welke specificaties zou ik zeker op mijn laptop moeten hebben, als ik er een koop?

later.

Hee, ik had hier paar weken geleden ook al een post over geplaatst maar toen wist ik niet zeker of het een laptop of computer moest worden, nu heb ik met mijn vader overlegd en kwam het er uit dat ik toch maar een laptop wil gaan kopen.

ik doe het meest visualbasic en ander programmeren, en ik doe ook soms nog wel is fruityloops en spore...
Ik heb een budget van rond de 600,- euro

Welke specificaties zou ik zeker op mijn laptop moeten hebben, als ik er een koop?

later.

Je zou kunnen kijken op Alternate, daar hebben ze vele laptops.

Ik beveel je deze aan: Acer Aspire 7530-603G25Mn

Hij is precies €599,- en goed genoeg voor je!

Groeten, Halo :D

wow dat is al een zeer goede laptop! danku!
ik kijk nu nog even rond, maar deze laptop staat toch wel al op nr1 van mijn lijstje:D

Jazeker, Alternate bied super pc's voor een niet al te hoge prijs!
Ik zal wel even met je mee zoeken! :D

Ik vind de laptop van jou nog steeds de best, als je deze vergelijkt met (duurdere) ander laptops komt deze er toch nog boven uit!

danku! mijn vader gaat hem vandaag of morgen bestellen als we er geen betere vinden ;)

Ik vind de laptop van jou nog steeds de best, als je deze vergelijkt met (duurdere) ander laptops komt deze er toch nog boven uit!

danku! mijn vader gaat hem vandaag of morgen bestellen als we er geen betere vinden ;)

Oké! Super, ik hoop dat je hem fijn vindt.
Als je hem vandaag besteld, is hij morgen binnen!!

Als ik mag vragen, waarom neem je niet een Desktop Computer?

Laatst bewerkt:
Oké! Super, ik hoop dat je hem fijn vindt.

Als ik mag vragen, waarom neem je niet een Desktop Computer?
Dat omdat ik ook soms beneden zit, en er geen plaats is voor een computer op mijn kamer.. jammer genoeg! achjaa een laptop lijkt me ook erg fijn!

Dat omdat ik ook soms beneden zit, en er geen plaats is voor een computer op mijn kamer.. jammer genoeg! achjaa een laptop lijkt me ook erg fijn!

Ja, laptops zijn ook fijn.. zeker als je zo'n knaller hebt met een mooi 17 inch beeldscherm!
Let wel op, een nadeel kan zijn dat hij 4 Kilo weegt!

Ja, laptops zijn ook fijn.. zeker als je zo'n knaller hebt met een mooi 17 inch beeldscherm!
Let wel op, een nadeel kan zijn dat hij 4 Kilo weegt!

Dat maakt niet veel uit, want de trap op en trap af zal geen grote opgave worden, ik ga er toch niet mee op pad ofzo :)

danku!

Graag gedaan, zeg me even als je hem gaat komen, ben wel nieuwsgierig!:P

men vader gaat hem morgen bestellen! maar ik mag hem pas 5december gebruiken...
dus, pas over 2weken kan ik weten hoe hij is! ik heb hem nog eens goed bekeken, en echt raar maar deze is gewoon beter als laptops van 622 euro! haha:P

later.

Acer =

A lle
C omponenten
E cht
R ommel

Je kunt veel beter die MSI nemen dan Acer ;)

haha, hmm ik denk toch dat ik de acer pak.. als het echt rommel is post ik het wel op dit forum;)

Bij Acer kom je daar pas naar 1 jaar en een paar dagen achter. Dan heb je waarschijnlijk een reparatie van een paar honderd euro aan je broek ;)

Dat is natuurlijk een beetje overdreven, maar ik heb het als technische dienst medewerker toch regelmatig meegemaakt met Acers. Zelf zou ik niet zo snel een Acer aanschaffen op dit moment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan