Welke laptop moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dell

Hallo,

Ik heb een vraag...
Is het merk Dell goed of kan ik beter verder kijken?

Alvast bedankt!

Toshiba is erg goed.. het bevalt me erg, maar kan iemand mij vertellen hoe Dell is?

Toshiba is erg goed.. het bevalt me erg, maar kan iemand mij vertellen hoe Dell is?

Dell geeft slechte service net als toshiba ik spreek uit ervaring want heb de volgende merken al gehad, acer dell en toshiba bij allemaal het zelfde probleem als je problemen hebt ben je de laptop maanden kwijt en als je een paar maanden over de garantie zit en het blijkt zelfs een constructie fout van de fabrikant geven ze niet thuis.
Heb nu HP en Compaq prima service problemen worden binnen 10 werkdagen verholpen en als je over de garantie bent doen ze niet moeilijk.
Dus dell acer en toshiba zijn merken waar je geen service van kunt verlangen.

Laatst bewerkt:
ik heb een hp gehad en het was ellende!
om het half jaar ging er iets mis, dan de wifi stuk dan weer de bluetooth dan de moederbord dan startte hij niet meer op en wist niemand van hp wat het was.....
na 2 1/2 jaar verkocht om niet te wachten tot een ''fatale defect''
en duurt het ook nog eens 4 - 5 maanden voor een reparatie,
en toshiba is beter dan dell of acer dus die moet je niet erbij zetten,
toshiba heeft ook het meest ervaring met pc's en laptops van alle merken

Laatst bewerkt:
ik heb een hp gehad en het was ellende!
om het half jaar ging er iets mis, dan de wifi stuk dan weer de bluetooth dan de moederbord dan startte hij niet meer op en wist niemand van hp wat het was.....
na 2 1/2 jaar verkocht om niet te wachten tot een ''fatale defect''
en duurt het ook nog eens 4 - 5 maanden voor een reparatie,
en toshiba is beter dan dell of acer dus die moet je niet erbij zetten,
toshiba heeft ook het meest ervaring met pc's en laptops van alle merken

Ja dat vind jij maar ik heb dus betere ervaring met hp, en deze komen ook beter uit de testen de laatste tijd.
Verschil van mening moet er zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan