Welke laptop moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudolfz

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2011
Ik ben 13 jaar, doe vwo en wil graag voor mijn 'studie' een laptop kopen.. Hij hoeft niet groot, 13 inch tot 15 inch.. Overzichtelijk en toch lekker comfortabel! :thumb: Maar ik heb niet superveel te besteden.. Rond €400,-..

Specificaties die ik wil

RAM : 1gb + (Met vista zoiezo 2 gb!)
HDD : hoeft niet super hoog te zijn, 80gb is goed genoeg.
CPU : Lekker snelle het liefst!

Verder moet die mooi draagbaar zijn.

Ik gebruik hem verder nog voor internetten, werkstukken maken, klein beetje gamen en videos kijken (hoeft niet persé in hd :P)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :D

kijk eens bij asus eeepc zit wel geen dvd speler in maar die kun je los kopen
10 inch scherm
niet voor het gamen maar filmpje kan goed.

je bent zowiezo meer kwijt omdat je het beeldscherm redelijk groot wilt, ik heb zelf een toshiba satellite l650 draait super niet veel lawaai, maar jou als jij een laptop wilt voor wat jij er mee wilt doen dan kan je beter een met een redelijke processor moet hebben dus had ik deze misschien wat duurder;Het is een Toshiba Satellite C660-108, meer dan je budget maar wel een redelijk mooie processor, en windows 7 ik raad Vista af.

@AsusUser

Zo, daar ligt mooie processor in, goed werkgeheugen.. ook nog dubbele processor.. Die zet ik in mijn favorieten!

Dankje! :thumb:

is ook een mooi systeempje, wat asususer heeft gevonden net even gekeken hoeft ook niet altijd super super duur te zijn.

@nicj65

Nee idd, vista is vrij slecht op een laptop.. dat gebruikt alleen al 1 gb van je werkgeheugen.. Maar ik ga niet hoger dan €425,- en beeldscherm valt wel mee.. :D

Toch bedankt!

Ja, oke ik blijf toch zoeken dan heb je meestal altijd nog wat meer keuze voor als die niet in leverbaar zijn, dat had ik ook met toen ik een laptop moest kopen voor mijn studie, maar die van mij moest meer, dan tekstverwerken, maar nu weer naar jouw laptop keuze ik heb weer even gezocht:Een asus van ruim onder je budget en met specificaties, die van mij moest zowiezo Virtuele pc's kunnen draaien(en moest flink wat ram en processor daar hebben), mooi maar heeft ook een goed geluidssysteem altec lansing dat is echt goed bijv als je veel muziek luistert en bij films ook.

Laatst bewerkt:
@rudolfz
ik vind HP en ASUS niet voor niks goede merken :D

Laatst bewerkt:
@Asususer

Dat is aan je naam te zien, zelf had ik ook eerst een asus op het oog, maar die was toen leverbaar, en dus heb ik een Toshiba L650-160, maar draait super tot nu toe ff afkloppen.

@nicj56
ik zeg nouw ook niet dat toshiba slecht is he :D
toshiba vind ik net zo goed :D, alleen was deze ASUS
die ik heb in de aanbieding :rolleyes:

Jaja, dat begrijp ik, maar dat is wat iedereen wilt iets goeds.

Ik heb nou 2 laptops te vergelijken..

Welke is het snelst?
Welke is het lichtst?

Bedankt!

Als je meer laptops hebt kan je altijd even reageren.. ;)

Oké als je even zegt welke 2 dan kunnen wij ook kijken wat bij jou past enof het een aanrader is.

Ga dan voor die ASUS, HP is de laatste jaren erg achteruit gegaan.

Hoi !

Altijd voor die van @Mycom gaan: de andere heeft 'n Celeron CPU en maar 1 Gig geheugen, dus veel minder dan die paar euri's prijsverschil !

Greetz,

Harry.

@Harry, celeron heeft die wel ja, maar hij heeft 3 gb werkgeheugen..
@Jobbes, ja, maar toch niet alle laptops? :P

@Jobbes, ja, maar toch niet alle laptops?

Als ik het in het algemeen over HP heb, dan heb ik het ook over al hun laptops. Er is genoeg keus van andere merken zoals Dell, ASUS en Toshiba.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan