Omdat mijn laptop kapot is heb ik een nieuwe nodig. Ik wil graag advies bij de keuze van een nieuwe laptop.
Ik gebruik de latptop games (sims 3), muziek luisteren, films kijken, downloaden, Skype, Word en e-mail. Ik draai meestal veel verschillende programma's tegelijkertijd.
De laptop moet aan de volgende eisen voldoen:
- Snel
- Minimaal 320GB, het liefste 500GB (of meer)
- 17,3 inch beeldscherm
- Max. 3 kilo
- Max. 700 euro
- Ventilator aan de zijkant en niet aan de onderkant (bij mijn oude laptop was dit een probleem omdat ik hem op mijn schoot gebruik)
- Webcam
- Numeriek toetsbord
Ik heb al een beetje gekeken op kieskeurig en daar kwam ik op de Toshiba Satellite L670-1JP, deze is wel aan de zware kant dus ik wil liever een andere laptop kopen.
Ik hoop dat jullie iets met deze informatie kunnen.
Alvast bedankt!
Ik gebruik de latptop games (sims 3), muziek luisteren, films kijken, downloaden, Skype, Word en e-mail. Ik draai meestal veel verschillende programma's tegelijkertijd.
De laptop moet aan de volgende eisen voldoen:
- Snel
- Minimaal 320GB, het liefste 500GB (of meer)
- 17,3 inch beeldscherm
- Max. 3 kilo
- Max. 700 euro
- Ventilator aan de zijkant en niet aan de onderkant (bij mijn oude laptop was dit een probleem omdat ik hem op mijn schoot gebruik)
- Webcam
- Numeriek toetsbord
Ik heb al een beetje gekeken op kieskeurig en daar kwam ik op de Toshiba Satellite L670-1JP, deze is wel aan de zware kant dus ik wil liever een andere laptop kopen.
Ik hoop dat jullie iets met deze informatie kunnen.
Alvast bedankt!