Welke laptop moet ik nemen; keuze lijstje

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeromaster

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Asus R500VD-SX198H 700,-
Asus Notebook N56VB-S4060H 15.6", 3230M, 500GB 750,-
Asus R500VD-SX403H 600,-
Asus R500VD-SX652H 600,-
Asus S56CA-XX206H 700,-
Asus S56CA-XX143H 600,-

Hij moet mijn desktop PC gaan vervangen en hij moet mee naar school (geen ICT studie).
- Lekker snel
- Soms een lichte game (geen HQ)
- Goede resolutie (scherp beeld)
- Films kijken
- Minimaal 500gb HDD

Hij moet minstens 15inch zijn.
Maximaal 800,-

Mijn eigen lijstje is gebaseerd op laptops die mij goed leken en die ik mooi vind.
Hopelijk zit er een goede laptop in het lijstje, maar ik sta open voor andere laptops.

Laatst bewerkt:
Eerste link is beter want die heeft een core i5 en aanzienlijk meer geheugen,
Voor 100 euro meer zou ik het doen!

Ik heb in mijn 1e post nog meer opties staan, Is de Asus S56CA-XX206H 700,- dan nog steeds de beste koop?

Ja hoor niks mis mee. Zelf zou ik eerder voor deze gaan (Meer waar voor je geld):
http://tweakers.net/pricewatch/331853/asus-r505cb-xx072h/specificaties/
Asus R505CB-XX072H

Je mist de SSD om te cachen. (Is niet noodzakelijk) Maar je hebt wel een krachtige I7 met een veel betere videokaart: GT740M i.p.v intel HD graphics.
Kan je er ook nog af en toe een spelletje op spelen ;)

De I7, kan erg handig zijn als je met virtual machines gaat werken. Wel zou ik je geheugen uitbreiden naar 8G. (Het is nu 6GB)
Linkje processor vergelijking: http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i7-3517U-vs-Intel-Core-i5-3337U

Laatst bewerkt:
@sander indd is hij beter dan die core i5 die in mijn keus zit en verder is die qua specs beter.

@zweimaster ik zou voor die gaan :) die sander heeft gekozen en dan kan je nog altijd dingen aanpassen :)

Laatst bewerkt:
bij de scheer en foppen hebben ze een asua in de aanbinding met een zware video kaart die kan makkelijk foto bewerken en games spelen en 15 inch en500 gb en hij is 579 euro

Asus R500VD-SX652H 600,- deze en is in de aanbinding bij scheer en foppen voor 579 euro

Asus R500VD-SX652H voor 579,-.

Is dit wat of kan ik beter een andere uit mijn lijstje nemen.
Anders moet ik hem snel bestellen want zoals al gezegd is hij nu in de aanbieding.

ASUS S56CA-XX206H voor 700,-
Asus R500VD-SX652H voor 579,-

Ik zit nog te twijfelen tussen deze modellen.
Persoonlijk vindt ik het eerste model (ASUS S56CA-XX206H) mooier, maar hij is wel duurder.

Zitten er verder nog grote / kleine verschillen tussen beide?

die eerste is inderdaad mooier maar die 2e die heeft een veel krachtigere core i5 en verder hetzelfde geheugen alleen die mis wel 24gb ssd
ik zou voor de 2e gaan maar dat is maar een mening

Laatst bewerkt:
Bedankt! Dat gaat hem worden.
Is scheer & Foppen wel een betrouwbare zaak?
Ermee terug kunnen als iets kapot is etc.

Ja hoor, als het goed is krijg je standaard 2 jaar gerantie dus je kan er gwn naar toe als iets kapot is.
En geen dank, ik help graag mensen aan een goede pc :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan