Ik ben zelf op het moment fanaat van de studio 17 bij dell, ik zou daar is rond neuzen.
model 1747 heeft bijvoorbeeld een i7- quad core en mooie vid kaart=) met 9-cell batterij kan je er 4uur mee doen, zelf heb ik full Hd scherm bijgevraagd en is geweldig ding^^ mocht je nog specefiekere informatie willen zeg het even dan zal ik er eentje voor je uitzoeken

. Verder zijn toshiba ook goed kwa prijs/kwaliteit=)
ik kan er call of duty modern warfare mee in full HD spelen en c&c ook zonder lag gta4 gaat enkel in medium details maar naja je kan het wel draaien net als zo'n beetje elk spel wat nu uit is. Verder is het geluid ook prachtig (voor laptop) hij kan zo hard dat mijn ma beneden klaagt of het wat zachter kan

. en ook heel zuiver geluid! enige nadeel is dat je wel vingerafdrukken ziet op de boven kant van laptop=/ en het beeld is spiegelend, dit zorgt voor scherp beeld binnen maar wanneer je scherm donkere beelden weergeeft met zon kijk je gewoon in een spiegel

word gaat echter wel gewoon goed in de zon

net als media player enzo^^
hier linkje naar laptop die ik heb zonder full HD scherm en met enkel 6-lithium batterij.
http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-Studio-1747-Notebook.24820.0.html
laptop wordt wel beetje warm maar zelf nooit last van gehad dat mijn polsen verbranden

soms voelt die wat warm aan rond het touchpad maar niet extreem. Wanneer je de 9-cell laptop koopt steekt die aan achterkant aan de onderkant een klein beetje uit waardoor de achterkant iets omhoog komt. Dit is voor mij ideaal om te typen en om naar mijn scherm te kijken. hierdoor loopt de temperatuur ook veel minder op als in de revieuw beschreven doordat de warmte beter weg kan.
ps:gast0225 heeft gelijk voor dezelfde prijs zal je een pc krijgen met veel betere prestaties maar naja je mist natuurlijk wel mobiliteit