Welke laptop na crashen PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

carpmaniacs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
Hallo,

Gisteren is mijn PC voor de 2e keer in 1,5 jaar overleden en wil hij niet meer opstarten...
Aangezien ik totaal geen verstand heb van PC's vraag ik me af of het verstandig is om dat ding überhaupt weer te laten maken.

Ik wil daarom een laptop aanschaffen die mijn overleden PC moet gaan vervangen.
Ik heb alleen niet veel kaas gegeten van wat er allemaal in de markt beschikbaar is en zou graag jullie deskundige advies willen hebben.

Hieronder de eisen die heb voor de laptop:
- Harde schijf van circa 250 GB
- Intern geheugen minimaal 2 GB
- Ingebouwde videokaart aangezien ik redelijk vaak online shooter games speel
- Ingebouwde DVD en CD brander

Oftewel, ik wil de laptop graag gebruiken om games mee te spelen, data te downloaden en te branden en wat Photoshop werk uit kunnen voeren.
De videokaart moet dus wel redelijk zijn om de games goed te kunnen spelen.

Budget is rond de 600 euro, maar mocht de perfecte laptop een paar tientjes duurder zijn dan is dat wel te overzien.

Graag jullie advies.

Alvast bedankt!

Hoi.,

Je weet dat het slecht gamen is op een notebook kan je niet beter een upgrade setje kopen in je huidige pc.
En niet met dat budget denk ik als je een notebook wil hebben om te gamen dat je al aan het dubbele moet gaan denken.

Modag

Ps welkom op Helpmij

Laatst bewerkt:
Gamen op een laptop met een budget van € 600,- kan je wel vergeten.
Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat er daadwerkelijk kapot is aan je PC wanneer wij de vraag moeten beantwoorden of het de moeite is om het te repareren. Weet je wat er aan de hand is?

Ik speel geen hele zware spellen.
Vooral Medal of Honour, al een relatief oud spel, maar niet minder verslavend...

Ik heb mijn PC nu voor de 2e keer weer tot leven geroepen, maar vraag me af of het nut heeft dit voor een 3e keer te doen.

Situatie PC:
Na het opstarten krijg ik een zwart scherm en kan ik hem opstarten in de 'veilige modus', nog wat modussen en de modus die als laatste goed werkte.
Maar wat ik ook doe, ik kom steeds terug op dat scherm en hij start dus niet meer op.
De vorige keer was dit ook het geval en was mijn harde schijf kapot, het lijkt erop alsof dit nu ook weer het geval is.

Laatst bewerkt:
Hoi.,

Je weet dat het slecht gamen is op een notebook kan je niet beter een upgrade setje kopen in je huidige pc.
En niet met dat budget denk ik als je een notebook wil hebben om te gamen dat je al aan het dubbele moet gaan denken.

Modag

Ps welkom op Helpmij

je kan redelijke game pc's voor 600 euro aanschaffen tegenwoordig ;) het enige probleem is dat er vaak vista opstaat, zodra die eraf is heb je redelijke game laptops ;)

ja voor 1000 euro heb je wel eentje die games aankan die wat nieuwer zijn ;) maar dat gaat vaak op low ook wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan