carpmaniacs
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 mei 2009
Hallo,
Gisteren is mijn PC voor de 2e keer in 1,5 jaar overleden en wil hij niet meer opstarten...
Aangezien ik totaal geen verstand heb van PC's vraag ik me af of het verstandig is om dat ding überhaupt weer te laten maken.
Ik wil daarom een laptop aanschaffen die mijn overleden PC moet gaan vervangen.
Ik heb alleen niet veel kaas gegeten van wat er allemaal in de markt beschikbaar is en zou graag jullie deskundige advies willen hebben.
Hieronder de eisen die heb voor de laptop:
- Harde schijf van circa 250 GB
- Intern geheugen minimaal 2 GB
- Ingebouwde videokaart aangezien ik redelijk vaak online shooter games speel
- Ingebouwde DVD en CD brander
Oftewel, ik wil de laptop graag gebruiken om games mee te spelen, data te downloaden en te branden en wat Photoshop werk uit kunnen voeren.
De videokaart moet dus wel redelijk zijn om de games goed te kunnen spelen.
Budget is rond de 600 euro, maar mocht de perfecte laptop een paar tientjes duurder zijn dan is dat wel te overzien.
Graag jullie advies.
Alvast bedankt!
Gisteren is mijn PC voor de 2e keer in 1,5 jaar overleden en wil hij niet meer opstarten...
Aangezien ik totaal geen verstand heb van PC's vraag ik me af of het verstandig is om dat ding überhaupt weer te laten maken.
Ik wil daarom een laptop aanschaffen die mijn overleden PC moet gaan vervangen.
Ik heb alleen niet veel kaas gegeten van wat er allemaal in de markt beschikbaar is en zou graag jullie deskundige advies willen hebben.
Hieronder de eisen die heb voor de laptop:
- Harde schijf van circa 250 GB
- Intern geheugen minimaal 2 GB
- Ingebouwde videokaart aangezien ik redelijk vaak online shooter games speel
- Ingebouwde DVD en CD brander
Oftewel, ik wil de laptop graag gebruiken om games mee te spelen, data te downloaden en te branden en wat Photoshop werk uit kunnen voeren.
De videokaart moet dus wel redelijk zijn om de games goed te kunnen spelen.
Budget is rond de 600 euro, maar mocht de perfecte laptop een paar tientjes duurder zijn dan is dat wel te overzien.
Graag jullie advies.
Alvast bedankt!