Welke laptop of waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voldy

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe laptop nodig, en natuurlijk heb ik ook zo mijn wensen.

ik heb hem nodig voor video bewerking en 3D.

Wat ik wil:

12" tot 14" gewoon omdat ik dat mooi vind ;)

Ik wil een steen goeie snelle processor duo core en absoluut Intel (weet niet of amd ook duo heeft ofzo, maar die wil ik dus niet)

Ik wil minstens 512 mb video en absoluut NIET shared.

En ik wil zo veel mogelijk aansluitingen erop, zoals firewire en de hele mikmak.

tot slot, wil ik er tussen de €1000,- en €1500,- voor uitgeven.

Ik heb al op een aantal websites zitten zoeken, maar ik kan niets vinden wat alles heeft wat ik wil. Misschien dat iemand hier iets kan vinden of iets weet.

bedankt alvast

Waarvoor wil je een 12" of 14" scherm??
ik zit zelf in de internet en media wereld en dan is een groot scherm een uitkomst.
als je toch een groot scherm wil heeft Acer een mooi model:
Acer Aspire 8930

Legitieme Windows Vista® Home Premium , Intel® Core™2 Duo processor T5800 (2.0GHz/FSB: 800MHz/2MB L2 cache), Works™ 8.5 + Office™ Home & Student 2007 Trial (60 days), 18.4" TFT WXGA+ High Definition CineCrystal 16:9 aspect ratio, 4GB DDR3 RAM (2x 2GB), 320GB HDD (1x 320GB) (5400rpm), Blu-ray read (DVD Double Layer write), 8-cell Li-ion, 56K modem, Gigabit & Wireless LAN 802.11a/b/g/n, Bluetooth®, HDMI, NVIDIA® GeForce® 9600M-GS 512MB/1280MB TC, FingerPrint, 1.0MP High Definition CrystalEye, 6-in-1 card reader, Numeric Keypad, CineDash Media Console, Tuba CineBass Booster, Gemstone Blue Performance ( LX.AC20X.043 )

dit vind ik persoonlijk een prachtige machine met uitstekende prestaties!

Laatst bewerkt:
Waarvoor wil je een 12" of 14" scherm??
ik zit zelf in de internet en media wereld en dan is een groot scherm een uitkomst.
als je toch een groot scherm wil heeft Acer een mooi model:
Acer Aspire 8930

Legitieme Windows Vista® Home Premium , Intel® Core™2 Duo processor T5800 (2.0GHz/FSB: 800MHz/2MB L2 cache), Works™ 8.5 + Office™ Home & Student 2007 Trial (60 days), 18.4" TFT WXGA+ High Definition CineCrystal 16:9 aspect ratio, 4GB DDR3 RAM (2x 2GB), 320GB HDD (1x 320GB) (5400rpm), Blu-ray read (DVD Double Layer write), 8-cell Li-ion, 56K modem, Gigabit & Wireless LAN 802.11a/b/g/n, Bluetooth®, HDMI, NVIDIA® GeForce® 9600M-GS 512MB/1280MB TC, FingerPrint, 1.0MP High Definition CrystalEye, 6-in-1 card reader, Numeric Keypad, CineDash Media Console, Tuba CineBass Booster, Gemstone Blue Performance ( LX.AC20X.043 )

dit vind ik persoonlijk een prachtige machine met uitstekende prestaties!

geef een link waar je die kan kopen dan/

Lang leve google:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=acer+aspire+8930&meta=

ps. ik probeer mensen te helpen en niet te naaien. dus hou het graag gezellig "meesternadim"

oke, ik zal het gezellig houden.'

maar ik denk dat die ene die jij aanraad niet echt een goede keuze is, hij is slechter dan die ene die hijzelf aangaf, die van jou heeft alleen maar een groter scherm, namelijk 18,4inch . maar hij wil helemaal geen grote scherm, hij wil juist kleine scherm.

maar jij wilt die laptop zelf aan hem verkopen? dat mag volgens mij niet op deze forum.

Laatst bewerkt:
Ik geef hier alleen advies en probeer niets te verkopen anders had ik wel een link gegeven naar mijn eigen site met een bijbehorende prijs.
Ik geef het grote scherm als advies omdat dat met veel grafische toepassing het fijnst werkt.

Ik zou niet voor Acer gaan, er worden veel teveel problemen gemeld mbt dit merk op dit forum, en zeker niet als je 1000-1500 euro te besteden hebt. Zelf ben ik wel gecharmeerd van BTO (Built to Order), een importeur van Compal laptops, wat een van de 4 grootste laptopfabrikanten ter wereld is (leveren veelal aan bekende merken).

Kijk bijv eens naar deze. Voordeel van BTO is dat je zelf veel kan samenstellen, dus je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Dit is wel een 17", maar heeft wel een wSxga-scherm, met hogere resolutie. Dan kan je aardig wat meer kwijt op je scherm, handiger voor 3D. Ik heb nog niet goed gezocht, maar ongetwijfeld hebben ze ook wel een 12"of 15" met wsxga.

Het blijft een Acer, en ik ben niet de enige die daar niet gecharmeerd van is. Neem nou Verhoog, ik ben het roerend met hem eens: kijk maar eens hoe vaak er problemen met Acers op dit forum gepost worden.

Je kunt beter kijken naar een MSI, HP of Asus..
Neem nu deze, toevallig een paar dagen geleden op nu.nl plugged gezien: http://www.nu.nl/plugged/1907378/msi-komt-met-gt627-gamelaptop.html

Edit: zo te zien zit er in de Acer die jij voorstelde een slechte videokaart, een 9300M GS.. die stelt niet zoveel voor en is zeker niet genoeg voor videobewerking.
Daarnaast vraag ik me af waarom je met een laptop van 800 euro komt als je aangeeft er 1000 tot 1500 euro aan te willen besteden..
Dan is dit een betere keuze: http://www.alternate.nl/html/produc...2NL/-1072966/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=MSI

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan