Welke laptop raden jullie mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

morellio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Hello,

Ik ben een student en voor mijn studies van volgend jaar (digitale media .. = beeldbewerking, audiobewerking enzovoort) heb ik een laptop nodig. De meeste mensen die ik hierover heb aangesproken, zeggen dat ik het best een Apple(Macbook Pro) zou kopen, maar ik ben niet echt vertrouwd met Apple en ik denk dat de overstap redelijk moeilijk zou verlopen.
Ook zou ik af en toe eens willen gamen :) .
Welke laptop(s) raden jullie mij aan?

Mvg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een XXODD, naar tevredenheid. Zie www.xxodd.nl.
Ik heb de M660N, maar dan met de Intel Duo Core T7200 en 1GB RAM.
Prijzen vallen mee en zeer compleet. Zeker een aanrader.

Ik heb zelf nooit een apple gehad maar naar het schijnt is een apple eerder aan te raden als je veel beeldbewerking doet maar weer niet als je veel gamed.

laptop

Hello,

Ik ben een student en voor mijn studies van volgend jaar (digitale media .. = beeldbewerking, audiobewerking enzovoort) heb ik een laptop nodig. De meeste mensen die ik hierover heb aangesproken, zeggen dat ik het best een Apple(Macbook Pro) zou kopen, maar ik ben niet echt vertrouwd met Apple en ik denk dat de overstap redelijk moeilijk zou verlopen.
Ook zou ik af en toe eens willen gamen :) .
Welke laptop(s) raden jullie mij aan?

Mvg.

Deze vraag kwam gisteren ook op het forum,klik bij ZOEKEN ,,MagicBiglia,, succes ermee.

antoon32, wat voor de één een topcomputer is, is voor de ander een rampending.
Iedereen wil iets anders en voor iedereen zijn er verschillende modellen in omloop.
Het is dus zinloos als morellio een forum van een ander gaat zitten doorspitten, want
de kans dat hij exact hetzelfde zoekt is miniem.

laptop

:thumb:
antoon32, wat voor de één een topcomputer is, is voor de ander een rampending.
Iedereen wil iets anders en voor iedereen zijn er verschillende modellen in omloop.