Welke laptop Toshiba Satellite of Asus

Status
Niet open voor verdere reacties.

tactix2014

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2014
Ik ben opzoek naar een goedkoop laptopje voor internet, tekstverwerking, maken van fotoalbum en email.

Nu twijfel ik tussen deze Toshiba Satellite en deze Asus R704A.

Welke zouden jullie mij aanraden, of zit er niet veel verschil tussen?

Hee,

Het maakt mekaar weinig uit. Het enigste wat de Asus als meerwaarde heeft is 6GB werkgeheugen t.o.v. 4GB wat de Toshiba heeft. Daarintegen is de Toshiba tot 16GB uit te breiden en de Asus maar tot 8GB.
Maar als ik zie wat jij er mee gaat doen, is de Toshiba een prima apparaat voor jou.
Tenzij je buiten het foto album maken ook foto's wil gaan bewerken, dan kom je bij hele andere toestellen uit, en dus ook in een veel hogere prijsklasse uit.
Maar voor zover de informatie die je hier hebt verstrekt is de Toshiba een prima toestel voor je ;).

Beide laptops zijn hetzelfde, maar het verschil zit hem in de ram, de asus heeft 6gb en de toshiba 4gb
Ikzelf zou de asus nemen, asus heeft hier altijd goed gewerkt en toshiba was hier altijd een ellende omdat die laptop maar niet meewerkte en contstant vast liep, ondanks er gewoon goede componenten in zaten..

Tegenwoordig zijn de onderdelen van Toshiba net zo stabiel als die van Asus en is de garantieafwikkeling bij Toshiba ook prima mocht er iets met je laptop wezen.

Dat mag ik dan hopen aangezien mijn ongeval in 2010 was, maar dannog is de asus sneller aangezien die 2gb ram meer ram heeft ;P

Of van 4 naar 6 heel veel uit maakt, denk ik wel
Van 2 naar 4GB merk ik overduidelijk verschil in combi met een I5-2520M
Van 1 naar 2GB merk ik overduidelijk verschil in combi met een C-30 single core AMD 1.2ghz

Laatst bewerkt:
Dat mag ik dan hopen aangezien mijn ongeval in 2010 was, maar dannog is de asus sneller aangezien die 2gb ram meer ram heeft ;P

Of van 4 naar 6 heel veel uit maakt, denk ik wel
Van 2 naar 4GB merk ik overduidelijk verschil in combi met een I5-2520M
Van 1 naar 2GB merk ik overduidelijk verschil in combi met een C-30 single core AMD 1.2ghz

Jaa ooh dat zeker hoor. Heb ik ook aangegeven in mn 1e comment. Maar voor wat hij/zij/het er mee gaat doen zou 4GB ook voldoende kunnen wezen. Maar aangezien het prijsverschil vrij klein is is het idd de moeite waard. Mocht hij/zij/het echt nog meer werkgeheugen willen, is de Toshiba een betere optie want die is toch hoger uit te breiden dan de Asus ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan