Welke laptop voor GAMING?

Status
Niet open voor verdere reacties.
want die van jou die je had laten zien kon je niet aan de tv aansluiten en hij had een slechte camera. maar wat denk je beter slechte camera en geen aansluiting voor tv maar wel goede games erop of van alles een beetje?

Acer Aspire 8930 !!!!!

Legitieme Windows Vista® Home Premium , Intel® Core™2 Duo processor T5800 (2.0GHz/FSB: 800MHz/2MB L2 cache), Works™ 8.5 + Office™ Home & Student 2007 Trial (60 days), 18.4" TFT WXGA+ High Definition CineCrystal 16:9 aspect ratio, 4GB DDR3 RAM (2x 2GB), 320GB HDD (1x 320GB) (5400rpm), Blu-ray read (DVD Double Layer write), 8-cell Li-ion, 56K modem, Gigabit & Wireless LAN 802.11a/b/g/n, Bluetooth®, HDMI, NVIDIA® GeForce® 9600M-GS 512MB/1280MB TC, FingerPrint, 1.0MP High Definition CrystalEye, 6-in-1 card reader, Numeric Keypad, CineDash Media Console, Tuba CineBass Booster, Gemstone Blue Performance ( LX.AC20X.043 )

helemaal top deze machine! zeker met het grote scherm en 512Mb video kaart en 4Gb DDR en core 2 duo cpu!!!

maar is die video kaart NVIDIA® GeForce® 9600M-GS een goede of niet?
beter als NVIDIA GeForce 9600M GT of niet?

Laatst bewerkt:
nee dat gaat niet. Als je naar losse onderdelen gaat kijken kun je beter een desktop systeem kopen.

dat maakt niet uit hoor maar waar kan je die voor 1010 kopen en is die ook beter dan Acer Aspire 7730G-844G100BN?

Als ik jou was zou ik geen Acer halen :)
Acer is een slechte merk ( gezegt door de meerderheid )
zelf vind ik het ook een slecht merk, ik ging ook kijken voor een gamelaptop
ik heb veel onderzocht naar welke merk een goed merk is en op alle forums
over acer staat dat ze slecht zijn , vaak kapot gaan , en de onderdelen
smelten...

Dus ik heb een HP bestelt omdat die aan me eisen voldoen en binnen me budget zit.
( Ik ga er world of warcraft op spelen dus is deze misschien ook wel goed voor jou game)
Dit is de link : http://dixons.nl/De_online_winkel/P...-1250ed+17_xdt_+notebook.7110593/default.aspx

Dit is een 17'' inch en hij is goed snel. Hij heeft een 512mb videokaart die opgaat tot maximaal 1791mb als dat nodig is. Hij heeft ook een goede processor dus dat gaat goed samen :)

Dus het enigste wat ik zou zeggen is koop geen Acer :thumb:

Ik zou een hp pavilion nemen 512 videokaart 4096 intern geheugen dat je kan uitbreiden tot 8192 intern geheugen 17 ich scherm en dat maar voor 742.-
daar kan je makkelijk call of duty op spelen

Een videokaart van 512 mb zegt nog niet zo veel.
Welke kaart is het? Ati, nvidia, welk type?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan