welke laptop zal ik kiezen??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hanny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanny

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een laptop aan te schaffen ( + - € 600,00 ), maar ik zit te twijfelen aan een paar verschillende modellen. Welke van onderstaande kunnen jullie mij aanbevelen??

Alvast bedankt!

ps.
Ik wil de laptop voor schoolwerkzaamheden gaan gebruiken.

compaq:
notebook C300EA

[C300EA] €599,00
- breedbeeld 15,4'' brightview
- intel celeron m 420 processor
- werkgeheugen 1024 mb ddr2
- harde schijf 80 gb
- video intel 950 128mb shared
- dvd writer dual dvd-/+r/rw
- 10/100 netwerk, 802.11b/g
- met windows xp home
- (vista compatibele notebook)

packard bell:
notebook R1801
[R1801] €649,00

- 15,4'' tft breedbeeld
- intel celeron m 370
- intern geheugen 512mb
- harde schijf 50gb
- videogeheugen 64 mb shared
- dvd-brander dl
- windows xp home
- 802.11 b/g wifi + 10/100
- 56kbps v.92 modem

packard bell
notebook MV35-200

[MV35200] €649,00
- 15,4'' tft breedbeeld
- intel celeron m410
- intern geheugen 512mb
- harde schijf 80 gb
- ati mobility radeon xpress200m
- 256 mb hypermemory
- dvd-brander dl
- windows xp home sp2
- 802.11 a/b/g wifi + 10/100
- diamond view beeldscherm

ACER Aspire 3681WXMi notebook

Art.nr: 7078508
Volledige specificaties:
Merk processor : Intel
Type processor : Celeron M 410
Kloksnelheid : 1.46 GHz
Cachegeheugen : 1024 KB
Bustechnologie : 533 MHz
Intern geheugen : 512 MB
Harde schijf : 60 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : Intel GMA 950
Grafisch geheugen : 224 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : 56k6 V.92
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 3x USB 2.0
TV-out : ja
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : PCMCIA
Schermformaat : 14.1 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win XP home (NL/UK)
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
Ingebouwde webcam : nee
Nummeriek toetsenbord : nee
Geheugenkaartlezer : ja

Merk ASUS € 650,00
Type Pro60Rp-AP039H
Processor Intel Celeron M 420
Besturingssysteem LegitiemeLegitieme Windows XP is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Home Editiie
Service Pack LegitiemeLegitieme Windows XP is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Service Pack 2
Taal OS NL/UK/FR
Processorsnelheid 1,66 GHz
Cache (L2) 1 MB

Merk Toshiba € 650,00
Type Satellite M100-183
Processor Intel Celeron M 410
Besturingssysteem LegitiemeLegitieme Windows XP is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Home Editiie
Service Pack LegitiemeLegitieme Windows XP is authentieke Windows-software met een geldige licentie van Microsoft die legaal is geïnstalleerd. Ga naar www.microsoft.com/genuine voor meer informatie over de speciale voordelen voor legitieme Windows-klanten. Microsoft Windows XP Service Pack 2
Taal OS NL/UK/FR
Processorsnelheid 1,46 GHz
Cache (L2) 1 MB

groetjes Hanny

Laatst bewerkt:
Ik zou de allereerste nemen of de acer die je in het lijstje had staan.
De rest is niet echt veel bijzonders voor die prijs die ze vragen.

Ik kom net ook nog deze laptop tegen. Dit lijkt me ook wel iets:

Notebook

Packard Bell EasyNote MV35-202

Merk: Packard Bell
Bestelnummer: 868-37-892

Levertijd: Direct leverbaar

Van: van: € 799,00
Voor: voor: € 599,00 of slechts
€ 20,00 per maand!

Uw voordeel is: voor: € 200,00

De EasyNote MV35-202 van Packard Bell is een notebook, die uitblinkt in haar kwaliteits/prijsverhouding! Kijk alleen maar eens naar de ATI Radeon Xpress 200 grafische kaart met 256 Mb Hypermemory voor optimale weergave van foto’s, video’s, etc! Deze is bovendien in staat om 3D spellen weer te geven. De ATI Radeion Xpress 200 is namelijk "DirectX 9 compatible", dé standaard voor 3D graphics.
De mobiele Intel Celeron processor zal u nooit in de steek laten bij het branden van CD’s of DVD’s, skypen, draadloos internetten, het bewerken van foto’s en video’s en ga zo maar door. Terwijl het 15.4” TFT Diamond View breedbeeldscherm intussen voor optimaal kijkgenot zorgt. Bovendien is de mobiliteit perfect in orde door de Li-Ion batterij en alle benodigde aansluitingen voor draadloos internetten!

Tenslotte kunt u meteen aan de slag met de grote hoeveelheid gratis voorgeïnstalleerde software met onder andere Power Cinema Multimedia, Record Now CD/DVD en Skype. Verder is uw notebook beschermd tegen virussen en spam middels Norton Internet Security (inclusief 3 maanden updates).

Met o.a.:
Mobile Intel® Celeron® M410 (1.46 Ghz)
ATI Radeon Xpress 200 grafische kaart met 256 Mb geheugen
512 Mb DDR2 intern geheugen
80 Gb
DVD dual layer DVD+r/-r/r(w)
monitoraansluiting VGA
TV out S/Video
Soundblaster compatible
luidsprekers en microfoon geïntegreerd
netwerkaansluiting
Wifi: 802.11 a/b/g
4x USB 2.0
6 cells Li-ion accu
gewicht 2.9 kg
software o.a.: Windows XP Dual Boot NL / ENG, Norton Internet Security (incl. 3 mnd updates), Power Cinema Multimedia Software, Record Now CD / DVD brandsoftware, My DVD LE, Skype
1 jaar Pickup, Repair & Return garantie

ziet er niet slecht uit. Ik zou die zeker overwegen om te nemen.
In verhouding is hij beter dan de andere vernoemde.

Nog ff een vraagje:

Die PACKARD BELL EasyNote MZ35-200 notebook heeft een videokaart van 256mb (shared) kan iemand mij uitleggen wat dat shared nou betekent??

Ik wil er namelijk spellentjes op spelen zoals o.a. Half Life 2 en Battlefield. kan dat?

Shared houdt in dat de videokaart max 256 geheugen van het interne geheugen afsnoept waardoor je intern minder overhoudt.

Als je toch games wilt spelen kun je beter gaan kijken naar een notebook met een videokaart die eigen geheugen heeft

of je zet er gewoon wat extra geheugen bij als je tekort komt.

Shared houdt in dat de videokaart max 256 geheugen van het interne geheugen afsnoept waardoor je intern minder overhoudt.

Als je toch games wilt spelen kun je beter gaan kijken naar een notebook met een videokaart die eigen geheugen heeft

compudoc zei:
of je zet er gewoon wat extra geheugen bij als je tekort komt.

Is dat dan hetzelfde?? stel ik neem een met 256mb eigen geheugen of ik neem er een met 256mb shared geheugen en ik plaats er 256mb ram meer bij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan