Welke Laptop zal ik kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,
Ik ben zover om een Lapop te kopen en wil hier graag wat advies over.
Ik zal eerst vertellen wat ik ermee wil doen.

Ik wil er video mee gaan bewerken via de digitale videocamera.
Mijn zoon stelt eisen aan zijn sterke games.
En ik wil erg hoge snelheid met mijn software.
Ook komt er intenet op uiteraard.

Nou heb ik de keuze uit de nieuwe Centrino processor, speciaal ontworpen voor de laptop.
Of de nieuwe amd 64 bit athlon xp 3200 processor.

Enig advies zou ik erg waarderen.

groeten Barney

Wat wil je uitgeven voor zo'n notebook?

Heb zelf nu een acer ferarri (amd xp 3200 64bit, 512mb, 128mb ati radeon, 4x usb, 1x firewire, 80gb hdd, dvd brander en 15" tft) en ben daar uitermate tevreden over.

Prijs ligt rond de 1750 euro

als ik jou was zou ik voor een AMD of Pentium 4 gaan met een sterke videokaart (minimaal 64mb)

Nadeel van een centrino is dat de snelheid veel lager is dan bij een AMD/P4.
Voordeel van een centrino is dat je veel langer op een accu doet dan een AMD/P4

mijn interesse gaat nu uit naar onderstaande laptop

Aspire 1511LMi AMD Athlon 64 bit 3000+, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15TFT XGA, 512MB RAM (2x 256), 60GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired Gigabit LAN, 4 in 1 card reader, nVidia 64MB Geforce FX Go5700

Hij is hier te bezichtigen:
http://www.acer.nl/acereuro/page4.d...GroupCtxParam=0&dctx1=3&ctx1=NL&crc=582784704

Is dit wat volgens jullie, ik mag tot 1415 euro gaan ( pc prive project )

groeten Barney

Lijkt me geen verkeerde keuze.

Ben sowiso goed over acer te spreken. Zowel prive als zakelijk

Oke ik zet dus die Centrino volledig uit mijn hooft omdat jij vertelde dat die zowiezo minder snel en krachtig is.

Ik werk ook niet veel op de accu dus dat is eigenlijk bijzaak.

ik moet snelheid en kracht hebben voor het bewerken voor mijn videofilms als ik beneden zit of op vakantie ben met de laptop.

Al bij Al dan dus zeker de AMD ATHLON 64 3200 XP nemen dan dus.

Oh ja, nog een vraagje,

Jij hebt de ferrari van Acer.
wat voor mij belangrijk is , hoeveel pins heeft de firewire in de Acer laptops ??

GROETEN Barney

Die van mij heeft 4 pins en de anderen zullen dat waarschijnlijk ook hebben maar durf dat niet met 100% zekerheid te zeggen

Ondertussen heb ik de derde laptop, allemaal acer travelmate.
Ben er zeer tevreden over. 2 stuks met P4 en 1 met centrino allemaal in de 600 serie.
Firewire is 4 pins dus kleine aansluiting.
Ook ik ben zeer tevreden met de laptops.
Koop je er ook nog extra garantie bij?

Laptop aanschaffen

Hoi Hoi,

Ik heb onlangs ook een leuke laptop aangeschaft precies zoals ik m wilde.
Kijk op www.tne.nl deze mensen helpen je goed en een perfecte service! Zeker een aanrader.

Luitjes,
Ik ben overtuigd, ik neem de :
Aspire 1511LMi AMD Athlon 64 bit 3000+, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15TFT XGA, 512MB RAM (2x 256), 60GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired Gigabit LAN, 4 in 1 card reader, nVidia 64MB Geforce FX Go5700

Erg bedankt voor de goede informatie en de site waar je hem nog goedkoper kan kopen ( NZ 1900 )

Ik probeer hem morgen ergens te bestellen.

groeten Barney

Oh ja, een extern notebook keyboard zou ook erg fijn zijn, maar die kan ik alsnog niet ergens bestellen, in ieder geval niet hier in de buurt en op internet heb ik hem nog niet gevonden ( hij moet dus klein zijn he )

Waarom zou je een extern keyboard willen hebben, ga je muziek maken?

Extern keyboard is meer voor mijn vrouw, zei vind het typen op de laptop zelf niet erg aangenaam en doet het liever op een los toetsenbord met polssteun ofzoiets,

Barney

Re: Laptop aanschaffen

Geplaatst door GeeZet
Hoi Hoi,

Kijk op www.tne.nl deze mensen helpen je goed en een perfecte service! Zeker een aanrader.

Alleen jammer dat ze zo weinig merken hebben. Als je bijvoorbeeld voor een acer of hp wilt gaan kun je daar niet terecht. Er is welgeteld 1 acer te vinden op de site

Geplaatst door Barney
Extern keyboard is meer voor mijn vrouw, zei vind het typen op de laptop zelf niet erg aangenaam en doet het liever op een los toetsenbord met polssteun ofzoiets,

Barney

Je kunt er ook een los toetsenbord aanhangen

ja inderdaad, op die site staat precies 1 acer, ik weet nu welke ik wil en email de dealer hier in de omgeving of hij hem voor de prijzen van internet kan en wil leveren,

groeten Barney

En er zijn veel kleine toetsenborden te koop.

Juist dat is dus wat ik wil, alleen wil ik dus een draadloos of usb laptop toetsenbordje, die dus niet zo groot is als alle desktop toetsenborden, anders neemt alles nog zoveel ruimte in

Ze kunnen daar ook acer, hp, compaq ed leveren. Geen enkel probleem en goede prijzen!

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door GeeZet
Hoi Hoi,

--------------------------------------------------------------------------------

Alleen jammer dat ze zo weinig merken hebben. Als je bijvoorbeeld voor een acer of hp wilt gaan kun je daar niet terecht. Er is welgeteld 1 acer te vinden op de site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan