welke laptop zal ik nemen van deze 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind ze 'griezelig' veel op elkaar lijken. Qua processor (kale kracht) scoort de Asus Pentium (!) dual core m.i. net even beter dan de Acer AMD. Laatstgenoemde heeft echter weer een net wat 'betere' videokaart.
De overige specs ontlopen elkaar niet zo gek veel, m.a.w. waar jij het beste gevoel bij krijgt.
Ik krijg het beste 'gevoel', bij de Asus.
Succes met je beslissing.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ga met Pasja mee.zou de Asus nemen maar het blijft moeilijk voor een ander.

Modag

Ik heb het ook eens bekeken en ze zijn inderdaad bijna identiek. Het gaat echt om jou wensen en het komt er bijna op neer dat je gewoon naar het uiterlijk moet kijken. Asus is kwalitatief wel beter dan Acer, over het algemeen, maar qua looks is de Acer weer mooier, in mijn opinie dan. Het komt er op neer: wat wil je er precies mee doen? En inderdaad, de processor van de Asus is weer net iets sneller maar de grafische kaart van de Acer is weer beter.... Lastig hoor... Maar als ik zou moeten kiezen; de Acer. Een betere grafische chip en een bijna de zelfde processor.

bedankt voor de reacties.:thumb: Het is een laptop die ik voor school moet uitzoeken maar ik wil daarnaastt ook af en toe gamen enzo. Ik denk dat ik uiteindelijk voor de Acer omdat ik daar ook een handige laptopmuis en laptoptas bij kan nemen met korting voor 40 euro;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan