welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonard0

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
het was moeilijk om een plaatsje voor deze vraag te vinden dus ik post het maar hier. ik twijfel over de aanschaf van en laptop over 2 producten:

HP Pavilion zv5133EA (AMD64-3000)

Type processor
AMD Athlon 64
Snelheid
3000 MHz
Intern geheugen
512 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB
Type geheugen
DDR-SDRAM
Beeldscherm type
TFT
Beeldscherm grootte
15,4 inch
Beeldscherm resolutie
1280 x 800
Harde schijf
40 GB
CD lezen

Leessnelheid CD-ROM
24 x
CD branden

DVD lezen

DVD branden

Videokaart type NVIDIA GeForce 440 Go
Videokaart geheugen 64MB
Geluidskaart 3D Sound Blaster
Aansluitingen Ethernet, Firewire, TV-out, USB 2.x, Wireless LAN
Modem intern 56K
PC card
1 x type II
Muis touchpad
Accu Li-Ion
Tablet PC

Besturingssysteem Windows XP
Gewicht 3650 gram
Afmetingen (L x D x H) 362 x 284 x 45,6 mm

Introductie model 2004
Website http://www.hp.nl

Prijs: €1245

HP Pavilion zv5180EA (P4-3000)

Type processor
Mobile Intel Pentium 4
Snelheid
3000 MHz
Intern geheugen
512 MB
Type geheugen
DDR-SDRAM
Beeldscherm type
TFT
Beeldscherm grootte
15,4 inch
Harde schijf
60 GB
CD lezen

Leessnelheid CD-ROM
24 x
CD branden

DVD lezen

DVD branden

Videokaart type Radeon 9000
Videokaart geheugen 128MB
Geluidskaart Ja
Aansluitingen Ethernet, Firewire, USB 1.x, USB 2.x, Wireless LAN
Modem intern 56K
Muis touchpad
Accu Li-Ion
Tablet PC

Besturingssysteem Windows XP

Introductie model 2004
Website http://www.hp.nl

Prijs: €1449

misschien dat iemand kan zeggen welke van de 2 ik aan zou moeten schaffen? ik wil i.i.g. wireless lan, min 512 geheugen en goede videokaart, maar moet ik nou intel of amd kiezen? verder hebben ze alle eisen, of vergeet ik wat? amd heeft al 64 bit, is dat een plus punt?

vr. groet, me

waarom geen hp? het oog wil ook wat. het is een breedbeeld namelijk en 15,4 inch.
bovendien wil ik een dvd brander, mijn voorkeur is sowieso geen acer, al hebben ze wel leuk spul. ik houd meer van hp, toshiba en dell eventueel maar die is aan de dure kant met mijn eisen althans.
ik vind deze wat prestaties en qua uiterlijk indrukwekkender: http://www.viento.nl/producten/hp_pavilion/spring2003.asp

andere merken zijn ook interessant maar welke van de 2 hierboven zal het beste zijn?

Hoi,

Als je bij mijn systemen kijkt onder werk en privé zie je dat ik een acer heb. Acer is op dit moment qua laptops een van de betere, ik heb wireless lan en een dvd fikker. Ik begrijp niet waarom je voorkeur uitgaat naar de 'bekendere' merken. Acer is zeer goed.

Maar de laptops die je omschrijft zijn zeer okay. Desalniettemin niet mijn voorkeur.

Athlon is voor het spelletjes werk wat sterker, zelf zou ik de HP met de Amd nemen, maar dat is mijn keus.

Suc6

heeel erg bedank voor je reactie, ik heb het toch overwogen. Ik heb een tijdje rondgeneusd op de website van acer, en ik heb mijn vooroordeel nu wel veranderd. Het is je gelukt om me over te halen :)
Als ik dan toch een acer koop wilde ik meteen een goede, dus heb ik het volgende product besteld, speciale ferrari versie: http://www.acer.nl/acereuro/page4.d...roupCtxParam=0&dctx1=3&ctx1=NL&crc=1923975607

Is dit wat? ik ben benieuwd naar commentaar.

vr. groet leonardo

Mocht je voor die gaan wil je alvast feliciteren.

Je krijgt voor dat geld een geweldig systeem. Goeie specs en zeker een heel fraai uiterlijk.

Brander is perfect (tis geen 8 speed maar goed) wireless is top, beeld is superscherp, gigabit netwerk draait super kortom een fantastisch ding

Oja.....ik zit dit te typen op dezelfde notebook :D

Ik sluit me volkomen bij M@rio aan, wat een mooi apparaat.:thumb: Ben wel erg jaloers nu, opeens ;)

ok, tnx. heb nog nooit zon relaxte versie gezien. ik heb 'm al besteld, maar zal nog wel even duren voor ie hier is.

even een vraag aan mario, of anderen die het weten:

Ik heb nu de ferrari 3200, een geweldig ding, super. maar ik internet nu draadloos zonder beveiliging, weet jij misschien hoe ik aan het mac-adres van deze laptop kom? staat niks bij eigenschappen van de kaart van wifi kaart

mzzl leo

*slik* dat is zeker een mooi toppie :thumb:.

Zo te zien ook een goede keus zoals m@rio al vol enthousiasme zei :D:D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan