welke laptop???

Status
Niet open voor verdere reacties.

smiley

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
Berichten
34
nou geweldig, ben ik ieder geval een stapje verder......

bedankt voor je antwoord dutchdavid;)
 
Mijn dochter van (bijna) 13 wil hèèl graag een computer/laptop op haar kamer.
Nu zit ik te kijken bij 2de hands laptop's maar......waar moet ik op letten??:confused:
Hij moet geschikt zijn om te internetten en msn. En als het kan moet er paint op zitten en moet ze kunnen tekstverwerken voor werkstukken. Wat zou zoiets mogen kosten??
Heeft iemand een idee?
:)
 
Heb ik een vraag in welke regio is U woonplaats,en welk bedrag had U in gedachten.
Kunnen we eens gaan zoeken bij U in de beurt
 
2e hands laptop is tricky...
is ie gevallen? heet in de auto gelegen, hoe is ermee omgegaan...

onderdeel vervangen is kostbaar...

veel gestolen waar wordt aangeboden...

let op legale licentie
paint is onderdeel van windows
 
Bedankt voor jullie reacties:)
Tja..ik heb een klein budget te besteden. Max. 150 euro....
Ik was (natuurlijk) al op MP aan het rondkijken en zag een laptop bij mij in de buurt van 150 euro. Maar ik heb natuurlijk geen idee of dat voldoende is voor wat mijn dochter er op wil doen:(
het gaat om de Laptop Packerd Bell AMD450Mhz 128mb intern
Nette laptop AMD 450mhz 128mb intern geheugen
Zilverkleurig
Windows ME geinstalleerd met word en excel
Perfect voor internet en tekstverwerking
Accu is dood verder 100%
Werkt prima op lichtnet


Ik woon trouwens tussen Zoetermeer en Rotterdam in zeg maar;)

Ook ik zit met het dilemma van wat koop je 2de hands?? Misschien wel iemands ellende:confused: Maar een nieuwe is "out of de question" dus.....

Maar dan had ik nog een vraag......
We hebben al 2 computers in huis, 1 beneden en 1 boven. Boven staat de modem en router?? of hoe dat ding ook heet?? Ieder geval...wat moet ik hebben/doen/kopen/aanpassen om die 3de computer/laptop aan te kunnen sluiten in een andere kamer?? Er zit wel een telefoonaansluiting in die kamer!
 
Als de accu dood is....waarom zou je hem dan kopen???

Opzich is een laptop minder prettig werken als een desktop pc...( zeker voor lange tijd achterelkaar)
Laptop is alleen handig om mee te nemen....is dit nodig voor uw dochter?

De laptop die hier word aangeboden werkt dus alleen op het lichtnet of mogelijk met een nieuwe accu ( nieuwe accu's zijn vrij prijzig!)

Over de router:

Als deze draadloos is heeft men een draadloze netwerkkaart in de nieuwe pc of laptop nodig ( als men geen draden wil leggen) anders gewoon een netwerkkaart.
 
Mij lijkt een laptop makkelijker omdat die een stuk minder ruimte inneemt, meenemen hoeft ze hem niet. En dat het wat minder prettig werkt.....dat moet ze maar op de koop toe nemen.....;) wel zou het leuk zijn als er aparte boxen op kunnen worden aangesloten en als er een webcam op kan.

En over die "dode" accu, ik dacht die hebben we toch niet nodig! Zal wel in de prijs schelen?? Weet ik veel:(

En over het aansluiten.....moeten we dan alleen een kabeltje van de router naar de 3de pc te trekken? We hebben geen draadloos. Ik heb net gekeken, aan de achterkant van die router zitten 5 poorten, waarvan er 3 ingebruik zijn.
zie foto
dus dan hoeft er zeker geen nieuwe router te komen?
router%20001.jpg

router%20002.jpg


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan