Welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadoww

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo

Ik ben op zoek naar een laptop(800/900/1000 euro) waarmee ik kan photoshoppen,gamen(fifa 2007) msnen en internetten.

deze laptop lijtk me wat

http://www.progress.nl/shop/detail.asp?bron=productenlijst&Product_rg={BF70343E-30FD-488F-9D79-8D75208B0BBC}&sorteer=merk&zoekterm=&zoektype=&ProdGrp={7D4396D6-8622-42AC-AA60-B756892CF01A}

wat vinden jullie van
groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

de laptop heeft in ieder geval een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik denk alleen dat Fifa er niet goed op gaat draaien, hij heeft namelijk een goede, maar geen bijzonder goede, Videokaart en een langzame harde schijf: 5400 toeren. Om redelijk te kunnen gamen heb je toch minstens een latop nodig met een 7200 toeren schijf.

Grts, Cotje

Om redelijk te kunnen gamen heb je toch minstens een latop nodig met een 7200 toeren schijf.

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Zelfs een van de zwaarste games valt prima op een 5400 RPM HD te spelen.

Ik raad zelf heel veel Toshiba laptops aan. Toshiba is er een met perfecte garantie, goede prijs/prestatie verhouding, en krijg je dus waar voor je geld.

Acer zou ik persoonlijk niet nemen, daar is de garantie bagger van. Ik wil hiermee niemend beledigen, maar ik geef mijn mening.;)

mmm hp heeft veel goede dualcore systemen
met een een redelijke 8600 erin.

Ja, die is heel goed en er lopen al meerdere topics over op het forum.
Met name de service van Medion is onovertroffen. Maar wees wel op tijd want je zal niet de enige zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan