welke laptop??

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze computer heeft wel gedeeld geheugen voor je videokaart.
Ik denk dat je daar niet lekker mee kunt gamen..........

deze computer heeft wel gedeeld geheugen voor je videokaart.
Ik denk dat je daar niet lekker mee kunt gamen..........

maar volgens mij zijn het niet zo'n zware spellen, want die kan ik ook op een pentium 4 1.6 ghz spelen met 128mb videokaart en 256mb intern geheugen op xp.

jack

Ach, gedeeld of niet, zoveel maakt dat niet uit... Ik heb ook gedeeld geheugen en na wat experimenteren met de instellingen van de game loopt alles als een trein tegen een niet te versmaden kwaliteit.

Ach, gedeeld of niet, zoveel maakt dat niet uit... Ik heb ook gedeeld geheugen en na wat experimenteren met de instellingen van de game loopt alles als een trein tegen een niet te versmaden kwaliteit.

zou deze laptop ook snel zijn? en welke laptop heeft u?
ik wil eigenlijk binnen 1 minuut! start die van u zo snel op?

Laatst bewerkt:
zou deze laptop ook snel zijn? en welke laptop heeft u?
ik wil eigenlijk binnen 1 minuut! start die van u zo snel op?

Ik heb een aspire 9300 van een jaar oud, hij start goed op hoor, is een prima beestje, maar die andere laptops waren beter geweest voor jou, niet iedere laptop past bij iedereen, dat vindt ik eigenlijk wel iets heel persoonlijk, hangt vanaf voor wat je hem precies nog wilt gebruiken enzo en idd wat je eisen zijn.

In ieder geval gefeliciteerd met je keuze!

Ik heb een aspire 9300 van een jaar oud, hij start goed op hoor, is een prima beestje, maar die andere laptops waren beter geweest voor jou, niet iedere laptop past bij iedereen, dat vindt ik eigenlijk wel iets heel persoonlijk, hangt vanaf voor wat je hem precies nog wilt gebruiken enzo en idd wat je eisen zijn.

In ieder geval gefeliciteerd met je keuze!
hallo,
ik heb nog niets gekocht, maar voor internet en word is die zeker goed he??
en hoe snel start die op?

jack

Laatst bewerkt:
Ik doe er internet en word ook prima mee, en zelf veel meer, ook enkele computergames die werken wel. Start niet trager op dan een andere pc met xp, alleen natuurlijk wachten op de acerprogjes (die je er altijd kan afgooien als je wilt) en de andere instellingen bij het opstarten, maar dat hangt dus van je eigen gebruik af... Ik had in het begin wel problemen maar dat kwam door een beschadigde hdd, dus daar gaat het niet om...

Maar voor wat ij wilt zit je eigenlijk met elke recente laptop die je tegenwoordig eerstehands kan kopen wel goed.

Tenzij je echt een extreem lage processorsnelheid hebt zoals de Vaio Notebook Tz21mn/n Core2-d U7500 van sony. Ik zou gewoon kijken naar de cpu en het ram, als je twijfelt en het past binnen het budget, kijk dan eerst of het cpu voldoende is, kijk dan welke het meeste ram heeft en als dat overeenkomt kijk dan naar het meeste cpu, verder moet je naar niks anders kijken om gewoon te internetten en word te gebruiken.

Maar de door jou gekozen laptop voldoet daar aan en is dus een prima keuze.

Laatst bewerkt:
maar opstarten binnen een minuut zul je niet halen.......

Waarom moet er eigenlijk zo snel opgestart worden?

Als je je pc sneller wilt op hebben staan kan je hem al beter in slaapstand zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan