welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

geeevishoofd

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Hallo een vriend van mij zit te twijfelen tussen twee laptops

1 (HP) Intelcore 2 duo T5250 2 gig Nvidea geforce 8400M-GS 800 euro en
1 (ACER) Intelcore 2 duo T5450 2 gig ati readon HD2300 880 euro

Welke raden julie aan, hij wil naast internetten en dergelijke ook spellen kunnen spelen als command en conquer tiberian wars en evt empire earth3. Het heoven niet de neiuwste spellen te zijn maar kan je op deze systemen ook nieuwere spellen aan op medium/low. de bovengenoemde prijzen zijn wel het plafond helaas

alvast bedank!!!

yo,

Ik zou voor de hp gaan.
kheb zelf een acer.
bij acer krijg je er allemaal software bij waar je niks aan hebt.
ook zitten er fouten in die precies onder spelletjes gemelt worden.

yo,

Ik zou voor de hp gaan.
kheb zelf een acer.
bij acer krijg je er allemaal software bij waar je niks aan hebt.
ook zitten er fouten in die precies onder spelletjes gemelt worden.

Hoi,

Dit is natuurlijk een opmerking waar je niets mee kunt. De software die bij de acer zit is gewoon standaard software en dat is een persoonlijke keuze of je er wat aan hebt of niet.
Ik zelf heb ook een acer, en gebruik de software wel (op de virusscanner na..)
Ik denk dat de specs doorslag gevend moeten zijn, welke grafische kaart is het beste? heeft de grafische kaart eigen geheugen of is dit shared memory met het moederboard?

Zelf ben ik niet helemaal op de hoogte van de specs van de grafische kaarten, dus hier zal een ander een betere uitleg over kunnen geven.

robbie32

bij alle laptop's van nu is het zo dat vanaf een groter geheugen dan 256 mb wordt het resterende geheugen van het gewone systeemgeheugen gebruikt (ofwel als je videokaart 512 mb geheugen heeft is het vaak zo dat 256 mb van de kaart zelf is en de andere 256 van het systeemgeheugen), bij nvidia heet dit systeem TurboCache en bij ATi HyperMemory, het is meer aan jou voor welk merk je gaat, ik heb zelf een HD Radeon gehad was er erg tevreden mee, weet echter alleen niet of dat voor laptops hetzelfde is. Maar zoals ik al zei de keus hangt van jezelf af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan