Welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkinParkFan

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Goede Avond:)

Ik heb een brandende vraag, namelijk:

Ik zoek een Laptop die ik vooral ga gebruiken voor games, niet de meest grafische games, maar denk aan GRAW1 ,Sims2, BIA(road to hill 30), COD2, enzovoorts

Natuurlijk is dit het probleem niet, mar mijn budget:confused: ik heb maximaal 800 euro te besteden....

Wie kan mij helpen!

Verplaatst, er is nl. een sectie voor.

duidelijke antwoorden zeg voor iemand die net zijn 1e berichtje plaatst,maar goed.

Je zou eens bij xxodd kunnen kijken. Je moet er in ieder geval een zoeken met een fatsoenlijke videokaart.

Ik denk alleen niet dat je met je budget aan een goede game-laptop gaat komen :(. Op een desktop valt nog altijd het best te gamen.

goede site!:thumb:

En srry:o voor mijn nooby gedrag dat ik niet wist dat hij automatisch verplaatst was, weer wat geleerd:thumb:

Is dit een goede laptop http://www.xxodd.nl/index.php?p=bestel&ID=201&a=1 ik weet het net buiten mijn budget, maar dat valt nog wel recht te slijmen, en een maandje extra werken!:cool:

En er kan nog aan gesleuteld worden als die maar onder de 1000 blijft!

Laatst bewerkt:
Ik zie op die pagina niets staan over de videokaart, maar op deze wel.
Intel Core2 Duo T7250 (2,0GHz, 800MHz, 2Mb)
2GB RAM
160GB HD
GeForce 8600m GS 256MB

Voor: € 885,00
Op die laptop valt wel een spelletje te spelen. Uiteraard geen Crysis ;).

Er staat overigens bij: Geldig tot 06-01-2008. Moet je wel rekening mee houden.

Nee, haha dat had ik met mijn budget ook niet verwacht:p

Maar kunnen de games die ik heb gevraagd er wel op gespeeld worden, en normaal? Aan welke games moet ik denken?

Owja en wat zijn de slechte kanten van deze laptop?

En wat is het 32gb flash geheugen, is dit erg belangrijk voor de snelheid?

En wat is het verschil tussen ''Single channel'' en ''Dual channel'' bij intern geheugen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Sims 2 kan gewoon, COD2 kan gewoon, die andere spellen ken ik niet. Nog dingen gezocht op andere websites:
NVIDIA GeForce 8600M GS is de capabele opvolger van de DirectX 10 van de GeForce G 7600/7700 voor laptops. De prestatie is een tikje boven die van de 7600 / 7700 en daardoor kan deze huidige spellen vloeiend weergeven.
8600M is één van de eerste laptop-GPUs, die DirectX 10 ondersteunt en de H.264-decoding versnelt van de HD-films.
http://nl.notebookcheck.com/NVIDIA-GeForce-8600M-GS.3728.0.html
Op die website staat je videokaart bij class 2, en class 1 zijn de beste. En ze onderscheiden 6 classes, dus dit is geen slechte.

I use a Nvidia GeForce 8600M GS and it runs Flight simulator 10 and Sims 2 Bon Voyage very nicly.
http://forums.sims2community.com/showthread.php?t=50363, post #5.

Dus volgens mij gaat deze videokaart de normale spellen gewoon goed draaien, zonder problemen.
Ik speel zelfs Halo 1 best vloeiend met een kleine onboard Intel Graphics Media Accelerator :cool:

En minpunten... volgens mij is dit gewoon een goede laptop. Heeft veel mooie (extra) dingen, bluetooth, draadloos verbinding, cardreader, HDMI aansluiting, 5.1 geluid, net scherm... :). Misschien dat je 3,5 kilo wat zwaar kan vinden voor de laptop. Maar die van mij staat toch altijd op tafel :p

@ edits:

Dat 32 gb flashgeheugen is niet belangrijk voor je snelheid. Dit is extra opslagplaats, zeg maar een giga-usbstick erbij. Wel een dure stick: € 239,00

En dual channel:
Dual Channel: When two sticks of RAM are plugged in on some motherboards (Any motherboard with an NF2 or newer Chipset) the ram will go into this mode. This allows data to flow at twice the normal rate throught the RAM.

Betekent natuurlijk niet dat je pc dan meteen 200% snelheidswinst heeft :). Je kunt ook even op wikipedia lezen.

Laatst bewerkt:
3,5 kilo, ach ik ben een grote jongen:cool:

Alvast bedankt voor de hulp, dit is een PRIMA site

Laatst bewerkt:
Graag gedaan :thumb:

Enneh, bedoel je Helpmij of xxodd... :p

Beide, ja beide!:thumb:

Maar er zijn nog vragen onbeantwoord:

En wat is het 32gb flash geheugen, is dit erg belangrijk voor de snelheid?

En wat is het verschil tussen ''Single channel'' en ''Dual channel'' bij intern geheugen? :p

Even terugscrollen, ik had dat al bij mijn lange antwoord (#10) ge-edit :thumb:

Oké, graag gedaan :thumb:.
Veel plezier nog met je aankoop.

Haha :p
Je mag de vraag nog op opgelost zetten, rechtsonderin dit topic. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan