Welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laptop die jij koos heeft wel een DVD-brander. Het woord "multi" geeft aan dat hij lezer en schrijver is.

Deze lijkt mij ook wel een geschikte kandidaat.

even op de site gekeken van Acer :

Aspire 5720

Storage

DVD-Super Multi Double Layer drive

5-in-1 card reader, supporting Secure Digital (SD), MultiMediaCard (MMC), Memory Stick® (MS), Memory Stick PRO™ (MS PRO), xD-Picture Card™ (xD)
\
De rest even weggehaald anders hebben we een heel verhaal : )

Laatst bewerkt:
Je hebt inderdaad gelijk, bij het zoeken van die laptop heb ik geen rekening gehouden met het budget. :confused:

Ik weet niet hoelang je nog naar school moet maar mijn mening is dat je maar beter 1x goed kunt kopen dan later er spijt van hebben dat je toen een minimale laptop hebt aangeschaft.

Laatst bewerkt:
Ja, dat staat ook op de site van funprice :rolleyes:

Je hebt inderdaad gelijk, bij het zoeken van die laptop heb ik geen rekening gehouden met het budget. :confused:

Ik weet niet hoelang je nog naar school moet maar mijn mening is dat je maar beter 1x goed kunt kopen dan later er spijt van hebben dat je toen een minimale laptop hebt aangeschaft.

Ok maar Wats Wrong Whit This Notebook ? (Even me engels trainen:D)(SLECHT)

Processor is minder. Het is een Core Duo en geen Core 2 Duo.

Toch is in de Acer weer een grotere hardeschijf aanwezig.

Daarnaast zou ik zelf niet gauw een Acer kiezen vanwege de verhalen die ik her en der heb gelezen. Dit kan tegenwoordig verbeterd kunnen zijn, dat weet ik niet.

Met Asus heb ik nog geen problemen ervaren. Zelf heb ik een MacBook en die valt al helemaal buiten het budget :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan