Welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jahhrno

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
hallo ik wil een nieuwe laptop gaan kopen

ik gebruik hem voor verslagen,internetten,msnen,foto's,en soms spellen

mijn budget is 400/450 euro

hdd moet minstens 80gb zijn
en geheugen 2 gig
en een videokaart waar je wat mee kunt (filmpjes afspelen enzo)

wat is nou de beste laptop die ik hiervoor kan kopen?

mvg jarno

Juist met het laatste door jou genoemde item (spellen) wordt de beantwoording van je vraag lastiger. Voor de eerste 4 items is élke laptop geschikt, ik zou bijna willen schrijven, zoek er één uit die qua layout het meest aanspreekt, verder maakt het niet uit.
Door jouw (spellen) opmerking wordt het een heel ander verhaal. Een laptop waarop je een beetje fatsoenlijk kunt gamen, (spelletjes van de laatste 2 jaren) kost al gauw tussen de 1500 en 3000 euro.
Betreffen het oudere spelletjes, dan kun je met jouw budget ook wel wat leuks vinden, maar géén laptop die games (goed) aankan uit 2008 / 2009.

Laatst bewerkt:
@jhhrno,

het is misschien handiger als je kiest voor "reageer op vraag" in plaats van "quote". Dat leest ietsiepietsie handiger.

Ik begrijp uit je laatste bericht dat je inmiddels ook tot de conclusie bent gekomen dat voor een game laptop je budget niet toereikend is?

Voor het budget dat jij ter beschikking hebt zijn er vele aardige laptops te vinden. Eén ervan is hiervoor al genoemd, al heeft die laptop een videokaart met gedeeld geheugen en da's iets waar je mogelijk toch eens over na zou moeten denken. Een videochip onboard met gedeeld (RAM) geheugen is iets waar je je op enig moment aan gaat irriteren, daar kun je op wachten.

Okeej dus is het beste er 1 te zoeken die een losse videokaart heeft?

mischien suggesties?

deze heeft wel shared video geheugen maar is een zeer mooie laptop.
En vanaf 395 euro....je kunt deze zelf nog uitbreiden/samenstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan