welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Los-Cuentos

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Laatst bewerkt:
Bedankt. Zal even kijken. Multimedia houd in .. Video's bewerken, photoshoppen enz?

Laptop 1:

Processornummer Q9000
Kloksnelheid 2000 MHz
< Iets langzamer dan nummer 2

Capaciteit harde schijf 1000 GB
Type SATA
< Meer ruimte op de hardeschijf(en)

Videokaartfamilie NVIDIA GeForce
Type videokaart 9600M GT
Videogeheugen 1024 MB
< Iets mindere videochip, meer geheugen, maar dat maakt niet bijzonder veel uit. Snelheid ligt meestal aan de snelheden van het geheugen, de core, en de shader.

Verder zit er in laptop 1 een xD kaart lezer. Wat dit inhoudt weet ik niet precies. Laptop 2 heeft dus een SD lezer. Meestal gebruiken de camera's van tegenwoordig die kaartjes.

Laptop 2 heeft overigens dus een iets snellere dualcore processor, hetzelfde geheugen, iets modernere videochip (9700M GT). Iets minder ruimte op de hardeschijf..

Nu hangt het er dus van jou af voor welke je gaat. Ga je voor de laptop met een quadcore processor die net wat meer berekeningen kan doen dan de dualcore met videobewerking / photoshop, of ga je voor een (ietsjepietsje) beetje snellere dualcore met een iets modernere videochip en wat minder ruimte op de hardeschijf.

Ik zou zelf voor laptop 2 gaan. Desondanks dat er een quadcore in de andere laptop gaat. (Geef mij meerdere keuze's en ik ging niet voor een acer. Maar dat is vrijwel je eigen keuze)

Laatst bewerkt:
Ik zou zelf een Xodd laptop samenstellen. (Zie Xodd.nl) Ik weet alleen niet hoe ze het doen met leveringen naar Belgie.

het probleem is, ik wil 2 jaar garantie hebben, als die vanuit nederland komt heb ik maar 1jaartje

Momentje. Upload ik een aardige laptop. Incl 2 jaar pickup / return.

Edit:

63655035.jpg

Trouwens, als je even wacht met een laptop met Vista, tot na 26 Juni, dan kan je gratis upgraden naar Win 7. Tenzij je 't spul download :)

Laatst bewerkt:
Even zien wat erin zit :)

D'r zit als het goed is een SLI functie op. Gooi je de SLI functie aan, dan zou je eventueel GTA IV kunnen spelen (Op Low / beetje medium). Bovendien, als je dat niet genoeg vind kan je als nog voor de laptop in je 2e link gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan