Welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de Intel, alleen omdat ik geen AMD fan ben. Je kunt ook op bijv Google de videokaarten en de processors met elkaar vergelijken, zo doe ik dat altijd: AMD ....... vs Intel ....... en ook ATI Mobility Radeon HD4570 vs NVIDIA GeForce G105

Het is maar net wat je wil. Wil je grafische kracht, kies dan voor het AMD systeem. Wil je een fractie meer cpu power, kies dan voor de intel. Voor het gamen is een goede grafische kaart belangrijker dan een goede cpu. Dus als je een keer een spelletje wilt spelen dan zou ik voor de AMD gaan. Anders voor intel. Nvidia heeft trouwens wel vaker de neiging om erg warm te worden en vereist dus ook een goede koeling. Qua batterij tijd zal de AMD het waarschijnlijk iets beter doen maar dat weet ik niet zeker.

Ik dacht dat de ATI's en AMD's altijd snel warm werden en de intel en nvidia juist niet?

Afhankelijk van het model. AMD cpu's voor notebooks worden vaak wel erg warm maar dat geld ook voor intel zijn mobiele cpu's. ATi mobiele gpu's worden niet extreem warm (niet warmer dan de cpu) maar nvidia mobile gpu's hebben die neiging wel heel erg. Er waren ook nogal wat problemen met hitte met de vorige 2 series (daardoor kon je de G98 chip ook aan een sleutelhanger kopen :D).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan