Welke laptop ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stroop

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Ik zoek een snelle , goede en handig laptop.
Voor gamen (liefst zwaardere spellen) msn , internet.
En het liefst rond of onder de 700 euro.

1e keuze = 580 euro.
Compaq Presario CQ61-110ED
Intel Pentium Dual Core - T4200
Windows Vista Home Premium
15.6 inch LED Brightview TFT Breedbeeld
320 GB (5400 RPM, Serial ATA)

Wel opgevallen van reacties dat hij snel heet wordt.

2e keuze = 540 euro.
Toshiba Satellite L300D-21M
AMD Turion 64 X2 Dual Core - RM-72
4096 MB DDR2 2 x 2048 MB
320 GB (5400 RPM, Serial ATA)

Heel misschien ga ik deze halen.

3e keuze = 720 euro.
Toshiba Satellite A350D-20E
500 GB harde schijf
AMD Turion X2 Ultra Dual-Core processor
ATI Mobility Radeon HD3650 videokaart
Windows Vista Home Premium
4096 MB DDR2 2 x 2048 MB

Welke is de beste van de eerste 2 keuzes ?
Of kan ik gewoon beter de 3e keuze doen ?

Hier spreek je jezelf tegen:

Voor gamen (liefst zwaardere spellen) msn , internet.
En het liefst rond of onder de 700 euro.

Standaard laptops zijn in principe niet geschikt om mee te gamen en zeker geen zware games als je ook eisen stelt aan hoe het eruit ziet en dergelijke.

Een "echte" gamelaptop kost algauw 1500-2000 euro of meer.

@Stroop : Ik doe nog extra (een paar) duiten in het game laptopzakje. Gelet op jouw eis van 'zwaarde spellen', ga je het m.i. sowieso niet redden voor een bedrag lager dan € 2500,--.
Kijk bijv. ook eens op de site van XXODD en stel daar eens een gamelaptopje samen, je zal je de krampen schrikken.

Laatst bewerkt:
Welke videokaarten hebben de eerste twee laptops?

Maar games als gta4 gaan ze alle drie niet tot nauwelijks trekken.

Vallen dus beide af als jij zware games wilt kunnen spelen. En dus alle drie zijn niet geschikt voor jou doeleidnen.

Heb je onze overige posts doorgenomen? En wat is daarop je reactie?

Ja ik denk dat ik dat maar laat draaien en voor een normale game pc ga

Maar hoe duur kost een laptop ongeveer waar je bv games opdraait zoals COD4/COD5 en GTA 4 (dat bedoel ik met zwaardere spellen)

Zo heel veel zwaarder hoeft voor mij niet.

Ik heb namelijk totaal geen verstand ervan , dus zelf samenstellen doe ik het liefst met iemand die er wel verstand van heeft.

Tja, dat ligt er aan wat voor eisen jij stelt aan het spel. Wil je alles op het maximum kunnen draaien, of neem je genoegen met het minimum en de wetenschap dat er al snel games gaan komen die zelfs niet op minimum draaien op de laptop die jij dan net hebt aangeschaft.

Om te gamen is een laptop in verhouding vele malen duurder dan een pc. Een pc is makkelijker te upgraden en je kan een prima pc om mee te gamen bij elkaar toveren voor 700€. Je kan vervolgens zelf beslissen om een upgrade te doen en daar zijn tal van , naar mijn idee, betaalbare oplossingen voor.

Is een laptop echter verouderd, dan gaat het een duur grapje worden, want een upgrade op hd en ram na is is eigenlijk onmogelijk of veel te duur.

En zelf samenstellen is daarvan inderdaad de goedkoopste optie. En dit forum kan jou daar prima bij helpen. Je kan dan beslissen de boel zelf in elkaar te zetten of dit door het bedrijf laten doen (wel tegen betaling).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan