Welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iFrederick

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Hey mensen,

Ik ben dringend toe aan een nieuwe laptop, deze is een beetje verouderd enzo.. Hieronder even wat info:

Ik wil de laptop gebruiken voor:

Photoshop
Internetten
Downloaden
Muziek en films
(Games (niet belangrijk, maar als het erbij kán is het altijd leuk))

Mijn budget is:

500 euro

Ik vind het erg belangrijk om een snelle computer te hebben (goeie processor?) En een goed beeldscherm, zodat je goeie kwaliteit filmpjes kan kijken enzo, het liefst in HD (Dat ligt aan videokaart denk ik? Daar heb ik totaal 0 verstand van)

Met behulp van iemand anders was ik bij deze laptop terechtgekomen: http://tweakers.net/pricewatch/249168/acer-aspire-7540g-304g50mn.html#tab:info

Alleen is de processor van die laptop niet optimaal? Toch? Maar de videokaart en schermgrootte is wel goed enzo, dus dat is wel een optie. Maar ik dacht dat jullie misschien nog een betere zouden kunnen vinden?!

Alvast bedankt!

- Frederick

Hey mensen,

Ik ben dringend toe aan een nieuwe laptop, deze is een beetje verouderd enzo.. Hieronder even wat info:

Ik wil de laptop gebruiken voor:

Photoshop
Internetten
Downloaden
Muziek en films
(Games (niet belangrijk, maar als het erbij kán is het altijd leuk))

Mijn budget is:

500 euro

Ik vind het erg belangrijk om een snelle computer te hebben (goeie processor?) En een goed beeldscherm, zodat je goeie kwaliteit filmpjes kan kijken enzo, het liefst in HD (Dat ligt aan videokaart denk ik? Daar heb ik totaal 0 verstand van)

Met behulp van iemand anders was ik bij deze laptop terechtgekomen: http://tweakers.net/pricewatch/249168/acer-aspire-7540g-304g50mn.html#tab:info

Alleen is de processor van die laptop niet optimaal? Toch? Maar de videokaart en schermgrootte is wel goed enzo, dus dat is wel een optie. Maar ik dacht dat jullie misschien nog een betere zouden kunnen vinden?!

Alvast bedankt!

- Frederick

alsjeblieft geen acer._. slechte kwaliteit, na 1jaar piepen en kraken en wanneer die stuk is super slechte service=/. De enige reden dat ze nog verkopen is dat ze je verleiden met mooie hardware voor een goedkoop tarief maar je bent echt veel duurder uit. Daarbij heeft die een slechte processor (dual core 2.0ghz) kijk het liefst bij dell of toshiba (asus sony ook maar zal je voor 500euro niks fatsoenlijks vinden) en eventueel bij hp (ook geen goede kwaliteit maar wel wat betere service als acer.

www.dell.nl kan je nog wel snelle inspiron laptop vinden maar die zijn kwalitatief niet geweldig (toch beter als hp/acer).

of google even op i3-cpu toshiba mischien vind je dan ook nog wat moois:) (i-3 is een relatief snelle processor=) zeker voor standaard dingen is die snel)

spelen van de nieuwste shooters word erg moeilijk voor 500euro, dan moet je of minstens 750euro betalen of een computer kopen=/

google: notebookcheck en videokaart: te zien hoe goed je videokaart is of google: notebookcheck cpu voor je processor:) met veel testen vergelijken ze deze hardware componenten met elkaar zodat je een goed beeld hebt wat ze allemaal kunnen:)

wanneer je echt deze dingen wilt doen zou ik zelf 720euro betalen en een del 17inch kopen met een i5-processor. Zeer snel, ook hele mooie videokaart kan je alle games zo mee spelen, en een hd ready scherm geen full HD=/ deze zijn er niet zo heel veel en kom je eigenlijk pas tegen in prijsklasse van rond de 1000euro. Je kan er in de studio 17 een full HD scherm voor 95euro extra inzetten:p. mooi geluid mooi beeld mooie batterijduur goeie kwaliteit en service=/

gezien je praat over verouderde cpu die bij acer dual core 2.0ghz is nu al traag laat staan over 2jaar. de i5 blijft zeker de komende 4jaar goed genoeg voor snelle prestaties wss wel 5jaar voor redelijke prestaties. Je zal dus niet over 1jaar weer een berichtje op dit forum moeten plaatsen omdat je laptop te traag is:p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan