Welke Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

dila1967

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Beste,
Ik zoek een laptop aan te kopen, enkel om even op internet te gaan, een documentje of een exel te openen.
Dus niet het laatste snufje met veel meer dan dat ik nodig heb.
Ik veronderstel deze aan te schaffen in de mediamarkt.
Wat is er goed genoeg voor een huislaptop te zijn prijs, kwaliteit?
Dirk

Laatst bewerkt:
Alle laptops die je bij de Mediamarkt webwinkel vindt, zijn voor jou geschikt. Echter, ik zou mij beperken tot de Asus, Toshiba of Lenovo machines en er daar 1 uit kiezen.

wat is een goede snelheid, geheugen, processor.
Wat is echt wel de minimum dat ik hierin mag nemen?
Pak ik ineens Windows 8 of 7?
32 of 64 bit?
Is alles al geinstalleerd of dien ik dit bij te kopen?
D

Laatst bewerkt:
Ik verwijs naar mijn eerste bericht : voor wat jij beschrijft aan taken, voldoet een machine die 5 jaar geleden 'hot' was, hetgeen betekent dat je op dit moment aan élke machine voldoende zal gaan hebben, kortom, een I3 processor met een Intel Graphics 4XXX on board en 4 giga geheugen, volstaat.
Het minimum is de goedkoopste Asus, Toshiba of Lenovo die je bij de Mediamarkt vindt, m.a.w. (en nogmaals) alle die je daar ziet zijn goed voor jouw gebruikerseisen.

Laatst bewerkt:
Maar koop geen Acer of P.& Hell, beperk je keuze tot een machine van één van de 3 merken die ik noemde.

En alles wat er meer inzit dan een I3 en / of 4 giga aan geheugen in de machine waarvan de prijs je aanstaat = toppie voor jou !

Handig is misschien een weekaanbieding van één van deze drie merken bij de MM af te wachten en dan toe te slaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan