Welke laptops hebben NVidia Optimus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mashu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2010
NVidia Optimus is een relatief nieuwe technologie die het automatisch schakelen tussen deicated en integrated graphics mogelijk maakt. Ik ben op zoek naar een lijst oid met alle laptops die op dit moment te koop zijn die Optimus hebben. Het liefst in Nederland, maar anders ook in Europa.

WELKOM OP HELPMIJ...

Daar zal niet een standaard lijstje voor zijn.
Maar deze google levert al de nodige types en leesvoer op.

Optimus

Dank voor de suggestie, maar ik was zelf ook al wel op het idee gekomen om NVidia Optimus in Goggle te kloppen hoor :shocked:
Ik ben echter op zoek naar een complete lijst van alle modellen te koop in NL/europa, zodat ik een gefundeerde keuze kan maken bij de aanschaf van een laptop. Ik neem aan dat dat voor vele mensen interessant is.
AUB nu niet komen met de wiki pagina, de modellen die daar op staan heb ik zelf erin gezet...

Groet Mashu

Wellicht is er iemand op de aardbol die in zijn verloren uurtjes alle merk en typenrs van laptops nageplozen heeft, daar een lijstje van gemaakt heeft en op het welbekende www gezet heeft:o

Optimus

Dat is eigenlijk precies waar ik op hoop inderdaad.
Kijkend naar de goede referenties die de technologie krijgt vind ik het eigenlijk onbegrijpelijk dat een commercieel bedrijf als NVidia niet in staat is om iemand te betalen om die lijst te maken/bij te houden. Of anders één van de vele review pages. Deze informatie is toch duidelijk interessant. Of overschat ik nu de meerwaarde van de technologie?

Groet,
Mashu

Ik denk dat je de meerwaarde overschat van het feit dat er zo'n lijstje zou(moeten) bestaan:D;);)
Handig zou het wel zijn ja voor je maar zoiets gebeurt nu eenmaal niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan