Welke low profile videokaart is goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boefje06

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2012
Hallo,

Ik heb een Dell Optiplex 755 met een Intel Core 2 Quad Q6700 Processor en 4 gig werkgeheugen.
Daarop heb het spel race driver grid erop geïnstalleerd maar toen ik het spel probeerde te starten gaf de computer aan dat de videokaart shader 3.0 niet ondersteund.
Daarom wil ik een nieuwe videokaart kopen. Dus mijn vraag is: wat is een goede low profile videokaart?

Hoeveel ben je van plan om uit te geven? Tevens zal je je voeding van je pc waarschijnlijk moeten upgraden.

De snelste low-profile videokaart op dit moment is de HD7850, maar deze is slecht verkrijgbaar en 300 euro.

Beetje overkill voor een Race spelletje. lijkt mij,
wat voor jouw wel geschikt is voor Casual Gaming. (zou zelfs BO2 aan kunnen)
de Sapphire Radeon HD 6450 komt geleverd met een Low profile bracket (moet je er zelf even opschroeven, en dan kan je als het goed is aardig wat spelletjes spelen

Ik heb niet de nieuwste kaart nodig waarop je de nieuwste COD op de beste settings kunt spelen. Het gaat alleen om de de kaart de meeste games van nu aankan. ook vind ik het wel fijn als fotoshop er een beetje goed op gaat werken. Want nu is het dramatisch:(. De computer heeft gewoon de standaard 275 watt voeding van dell. En er draait windows 7 64bit op.

Dan zal je iets krachtigers nodig hebben in de trend van de HD7750: klik

En natuurlijk hopen dat de voeding het dan nog aan kan....

Ik heb de Sapphire Radeon HD6570 SILENT,2GB gezien. Maar zou de voeding dit wel trekken? Volgens de specificaties heb je een 400 Watt voeding nodig.

Dat gaat je 275 Watt voeding niet trekken. Dan zou je deze ook moeten upgraden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan