Welke MacBook Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

JessieB

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Ik ben Jessie Blommaart van 14 en wil een Apple laptop: een Macbook Pro. ik wil deze gebruiken voor:
- internet
- msn
- games als X-Plane 9 (1GB)
- Muziek downloaden
- Schoolgebruik (Word, Exel, Powerpoint)
- Meenemen op vakantie (in auto of vliegtuig)

Welke Macbook Pro is voor mij geschikt?

een raar antwoord misschien....maar diegene die je kunt betalen.
mac is niet goedkoop.

een macbook kost al gauw 1200 eurotjes hoor

kijk hier
om er mee te reizen zou ik voor de 15 inch gaan.

Mij maakt het verschil tussen de 13'' en de 15'' niet veel uit (qua grootte). ik heb nu een 17'' medion laptop die superoud en versleten is en ik haat dat ding: hij is veel te groot. dus ik denk dat de 13'' voor mij wel goeed is i.v.m. het meenemen op vakantie en ik lees op internet dat je op de 2.53GHz versie perfect kan gamen, dus extra werkgeheugen koop ik er niet bij. ik ga dus denk ik voor de 13,3'' 2.53GHz versie: ik speel namelijk maar 1 game, dus voor het gamen maakt het me niet zo heel veel uit, maar meer om het uiterlijk, het meenemen (daar is 13'' superhandig voor) en het gamen.

Ik zou eerder voor de 15" 2.66GHz gaan.

Die heeft de losse grafische kaart (NVIDIA GeForce 9600M GT) waardoor je games beter tot hun recht komen.

ik speel namelijk maar 1 game, dus voor het gamen maakt het me niet zo heel veel uit, maar meer om het uiterlijk, het meenemen (daar is 13'' superhandig voor) en het gamen.
Voor het gamen maakt het je niet uit maar toch weer wel :rolleyes:

Wil je echt voor mobiliteit gaan dan is de 13" ideaal, alhoewel ik de resolutie daarvan aan de kleine kant vindt.

Heb zelf een witte 13" MacBook gehad en ondertussen een 17" MBP unibody.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan