Welke MacbookPRO?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
beste Helpmij'ers

ik ben nu van plan een MacBookPRO te kopen
eentje van 13inch deze kost zo'n 1233 euro
zou dit een slimme koop zijn ? of zal ik beter sparen
voor een betere mac ? Ik hoef geen MacBookAIR want ik ben bang
dat ik hem dan ga breken :D

Geef eens precies aan welk model je gezien hebt. In de winkel liggen nog NIET de nieuwste modellen namelijk, vandaar mijn vraag. Een Macbook Pro kopen is altijd een slimme zet want het werkt geweldig.

Zelf wachten wij op de nieuwste lijn Macbooks en iMac, deze zijn een stuk beter en sneller als de oude versies.

grtjs jjw

De nieuwste lijn kun je al bestellen via de store van apple.
Daar zijn de gegevens ook al geplaatst.

Hoi,

@jjw bedoelt deze .....
Dus gewoon al te bestellen, ook al ligt hij 'wellicht' dan nog niet in de winkel ...

Wat moet een doorgewinterde pc/windows gebruiker trouwens met Apple ..... :P
Je kon - met alles wat je nu met je huidige pc/laptop regelt en doet - wel eens bedrogen uitkomen.

Voor dat geld heb je een pittig laptopje, weet je zeker dat je apple neem?

Voor dat geld heb je een pittig laptopje, weet je zeker dat je apple neem?

.... bis ;)

Alhoewel ik de iPad toch wel een geweldig ding vind, daar kan geen androId-tablet tegenop .... en zéker geen microsoft !!

Laatst bewerkt:
ja vraag steller weet zeker dat hij een mac koopt.
waarom zou dat als Windows gebruiker niet kunnen.
Heb ik ook...wat is het probleem.

en als ik dan mag kiezen dan ga ik voor de i7 processor.

ja vraag steller weet zeker dat hij een mac koopt.
waarom zou dat als Windows gebruiker niet kunnen.
Heb ik ook...wat is het probleem.

en als ik dan mag kiezen dan ga ik voor de i7 processor.

Buh .... ? Hoe weet jij dit 'zo zeker'?
En wat is er verkeerd aan om iemand die zeker al heel lang onder Windows werkt en meerdere toepassingen gebruikt, te attenderen op de verschillen.
Hij zal - is mijn ervaring - niet de eerste zijn die juist om die reden spijt krijgt.
Trouwens vice versa, want het omgekeerde komt ook voor ...... :P

ik weet dit zeker omdat hij vraagt welke mac hij zal kopen.

Ik wil alleen vragen of iemand ervaring heeft met MAC's want ik gebruik al 7 jaar windows pc's
en ik heb gehoord dat de Apple's veel lekkerder en sneller werken dus wilde ik weten of ze goed zijn
maar als het goed is dan ben ik van plan zo'n 13inch voor mijn studie koop :)

Ik wil alleen vragen of iemand ervaring heeft met MAC's want ik gebruik al 7 jaar windows pc's
en ik heb gehoord dat de Apple's veel lekkerder en sneller werken dus wilde ik weten of ze goed zijn
maar als het goed is dan ben ik van plan zo'n 13inch voor mijn studie koop :)

Pfffffffffff voor het zelfde geld heb je een vele betere windows (Je heb een Tux als avatar dus misschien weet je wat van linux af)

Maar geen probleem al neem je MAC maar deze zijn zeker niet sneller (voor de prijs)

MAC is duur reden?
ze hebben maar 1 fabrikant en dat is intel en dus geen competitie
en dat integen stelling tot windows pc's waar tog wel een heeeeel stuk meer competitie in zit (AMD)

Mac is gewoon goed.
Als jij het geld er voor over hebt dan zou ik het je aanraden.
En als je iets meer geld hebt dan zou ik voor een ssd harddisk gaan.
Dan heb je nog meer snelheid winst.

Hij moet het inderdaad zelf weten maar hij krijgt er geen snellere laptop voor ;) En Macs werken volgens mij wel lekker.

Laten we hier niet weer zo'n strijd krijgen als hier. Ik weet ik begon zelf een beetje door te zeggen dat het altijd een slimme zet is een Mac te kopen. Ik bedoel meer te zeggen, ben zelf ooit over gestapt en vind het persoonlijk een hele verbetering.

Idd in de store zijn ze te bestellen, in de winkels liggen nog veel al de oudere modellen.

Kijk dus goed uit met wat je aanschaft.

grtjs jjw

Als je een laptop met windows koop betekend het nog niet dat je windows hoeft te gebruiken ;)

Als je zo graag Windows wilt gebruiken maar toch een Mac wilt aanschaffen dan is het ook geen probleem. Via Bootcamp of parallels kun je heel makkelijk Windows draaien op een Mac. Daarom zeg ik, laten we nu hier niet een wat wel en niet goed is aan een Mac verses pc strijd maken.

Ieder wil wat hij/zij wil.

grtjs jjw

eh jjw het gaat niet omdat hij persee windows wilt draaien, maar omdat mac gewoon duur is en je dus beter een normale laptop kunt kopen en hier op mac kunt installeren

heeft niks met bashen van mac of whatsoever te maken het is gewoon slim denken en aardig zijn voor je portomonnee

Laatst bewerkt:
De vraag steller begint zelf over een Macbook Pro, in zijn vraag komt de hele Windows vraag niet voor. Dit Windows verhaal komt er ineens tussen door door een ander.

Dus we gaan weer naar de vraag steller en ik zeg, als je de centjes hebt, koop de Pro versie. De Air is heel mooi maar vooral bedoeld voor de zakelijke kant daar er bijvoorbeeld geen Superdrive in zit, je moet dan ten allen tijde een externe HD of stick aankoppelen wil je wat weg schrijven.
De Pro versie heeft dit wel, de nieuwe 13" is een hele mooie machine, en zeker straks met MacOS X 10.7. De hele interface is op zijn kop gezet en ziet er echt super uit. De bediening is nog vriendelijker geworden.

grtjs jjw

@TS: wil je nou een Widows laptop of een Macbook?
Als je een Macbook wilt heb je een mooi dingetje die erg dun is en stijlvol,
maar weet wel dat als je voor een Windows laptop gaat je veel meer prestatie zult krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan