Welke mappen horen bij welke programma's? (In Mijn Documenten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankmobo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
49
Beste Windowskenners,

In de map Mijn Documenten heb ik talloze lege mappen staan. Hier zijn allemaal lege mappen bij. Die horen bij een programma. Hoe kan ik zien welke map bij welk programma hoort? En kan ik ook bij mijn documenten een map verwijderen, zonder dat dat gevolgen heeft voor andere gebruikers van de computer? Ik ben Admin.

MVG,

Frank
 
Normaal gesproken kan je aan die mapnamen wel iets herkennen waarbij deze behoren.
Als je dit niet weet en wil die mappen toch weg hebben, parkeer deze dan eerst op een ander lokatie. Als dit verder geen gevolgen heeft kan je ze later alsnog definitief verwijderen.
 
Zou u Een Screen Kunnen Maken EnPosten ?
Dan Zou Ik u Misschien Kunnen Helpen ...

De mappen Muziek,mijn afbeeldingen,mijn Video's en favoriten (op windows xp) (op windows vista zijn meermaar staan niet bij documenten) zijn Automatish Van Windows
 
Het was een heel gedoe met flickr maar hier is een screenshot. Het gaat vooral om bijv. de map 'Mijn Albums'. Ook irritant is dat ik geen Corel meer op mijn pc heb staan maar de map nog wel bestaat. Die verwijder ik dan ook wel. http://www.flickr.com/photos/34192478@N05/3184870157/

Je hebdt een psp zo te zien ...; je hebt al wat cd's geript in WMP
en je bent een fan van gta ...
meer mappen zijn er niet er zijn er 2 die ik niet kan onderschijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan