Welke messenger?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakiej

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Hallo,

Weet één van jullie misschien een messenger waarmee ik via m'n gmail-account kan chatten. Ik zie nl soms adressen die eindigen op @wanadoo.nl etc.

HG,
Simon

Dat is onmogelijk:

Meld je aan met je Microsoft Passport om je online contactpersonenlijst te bekijken, online gesprekken te voeren en meldingen te ontvangen.

Een gmail-account gaat niet uit van Microsoft!

Geplaatst door Freakiej
Dat is onmogelijk:

Meld je aan met je Microsoft Passport om je online contactpersonenlijst te bekijken, online gesprekken te voeren en meldingen te ontvangen.

Een gmail-account gaat niet uit van Microsoft!

Dat gaat wel...heb ik ook!! Maar dan met Wanadoo!!
Gewoon een account aanmaken op de link die ik je gaf!!

https://accountservices.passport.ne...isecure.srf?id=10&vv=310&lc=1043&lc=1043&sl=1

Daar de optie "Ja, ik wil mijn huidige E mail adres gebruiken"kiezen en je Gmail adres invullen!!

Het is idd gelukt! Alleen kan ik m'n naam niej aanpassen :( enig idee hoe dat moet lukken?
Dankje voor je reacties trws!

Geplaatst door Freakiej
Het is idd gelukt! Alleen kan ik m'n naam niej aanpassen :( enig idee hoe dat moet lukken?
Dankje voor je reacties trws!

Welke naam bedoel je? In MSN kun je dit toch gewoon wijzigen?

Ja klopt had ik eerst ook. Uh hoe zat dat ook alweer.

Je moest je eerst nog ergens iets doen. Je krijgt een mailtje van blabla. even activeren en je kan weer alles doen met je MSN. (namen veranderen etc.)

had ik ook geen zorgen komt goed:thumb:

Geplaatst door Raymond Bos

Mag ik me daarbij aansluiten....welke naam??:confused:

Volgens mij bedoeld hij dat je eerst je e-mail adres moet bevestigen bij .net passpost. ( Dit is altijd de eerste keer als je bijv. wanadoo, gmail enz hebt) Als het goed is heb je een mailtje gekregen en daarin staat in hoe je je passport kan bevestigen.

Zoals ik al in mijn bericht zij. ;) Wist alleen niet van wat. maar het is dus wat profpc zij!

Succes krijg je meestal heel snel hoor dat e-mailtje

:thumb:

Het is gelukt! Bedankt voor jullie reacties, en 't mailtje komt idd snel binnen!

HG,
Simon

Zei ik toch!;) Maar mooi dat het gelukt is. Twijfelde daar ook niet aan :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan