Welke microfoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazovicpsv

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hallo.

Ik zoek een microfoon voor het maken van tutorials op youtube. Ik heb een gewone desktop pc van medion met een 3,5 mm voor microfoons. Nu wil ik niet zo'n normale die je in je hand vasthoud, maar zo een die je op je bureau zet en er in praat.

Eisen:

-Weinig tot geen ruis
-goed merk
-tot 25 euro.

Ik bedoel zulke: http://www.vergelijk.nl/q/mc 1200/

Dag!

Ik zou je dan toch een Logitech Desktop Microphone USB (ong. €22,-) aanraden.
Haat aan Trust:evil:

Heb 'm zelf niet, maar weet wel dat 'ie netjes is :)
Het zal dan misschien mijn persoonlijke mening zijn, die haat aan Trust, maar totaal ongegrond is het niet en ik ben zeker niet te enige die het vindt ;)

Ik heb 2 dagen geleden nog zo eentje aangeschaft:
http://www.bol.com/nl/p/computer/trust-microfoon-sound-de-luxe-mc-1500/1003004004728515/index.html
praat echt super!
ik gebruik hem meer voor voip en msn. bij de reviews staat dat je hem dichtbij je mond moet houden, maar dat kan je door configuratiescherm, en bij geluiden, weer beter maken, het niveau gewoon op 100 zetten. kan je rustig op 20/30 cm afstand praten. Ook zou ik als ik jou was bij bol.com bestellen, want binnen een dag heb je hem binnen.
en hij is goedkoop!
2e keus kan je kiezen voor
http://www.itsonline.nl/Audio/Microfoon/LOGITECH-ANALOG-DESKTOP-MIC/479/891017/
5 euro duurder, maar het enige wat die meer kan, is ruisonderdrukking

Hoe ik dat weet als ik zelf deze trust microfoon niet heb?
Ik zeg toch **tmerk, niet **tproduct.
Zelf weten allemaal.

Laatst bewerkt:
5 euro duurder, maar het enige wat die meer kan, is ruisonderdrukking

ruisonderdrukking kan je ook met de pc instellen ik heb Realtake HD audio manager daarmee kan je de microfoon ook instellen en optie ruisonderdrukking zit erop

@lazovicpsv
Je kan ook een koptelefoon met microfoon erop kopen ik heb er zelf één en ben er erg teveden over

gr Daniël

Hallo,

Ik heb laatst een AKG K99 gekocht. Prachtig geluid, zonder mic. Ik heb nu een logitech microfoon bij de mediamarkt gekocht voor €12,-. Ik gebruik hem voor msn en voor tutorials of youtube! Zoek mij gewoon in de balk op waar je video's intypt, gewoon JMProductionzzz intypen en je ziet al mijn videos.

Microfoon bevalt mij goed. Trust is een uitstekend merk. ik heb er een stuur van en een toetsenbord met muis. Goed spul. Ik zou graag, gewoon, even wat meer ervaringen willen

Hallo,

Ik heb laatst een AKG K99 gekocht. Prachtig geluid, zonder mic. Ik heb nu een logitech microfoon bij de mediamarkt gekocht voor €12,-. Ik gebruik hem voor msn en voor tutorials of youtube! Zoek mij gewoon in de balk op waar je video's intypt, gewoon JMProductionzzz intypen en je ziet al mijn videos.

Microfoon bevalt mij goed. Trust is een uitstekend merk. ik heb er een stuur van en een toetsenbord met muis. Goed spul. Ik zou graag, gewoon, even wat meer ervaringen willen

ik heb zelf trust boxen gehad alleen die bevielen mij niet goed maar verder heb ik een trust koptelefoon met microfoon gehad die beviele me wel goed

Hallo!

Voor de duidelijkheid, het is deze: http://www.itsonline.nl/Audio/Microfoon/LOGITECH-ANALOG-DESKTOP-MIC/479/891017/

Ik ben er erg blij mee. Vooral met eehhh........... oja! Flight Simulator 2004! Daarmee zit ik dan te praten.

pssjsjsjs.. Cabin crew, take position psjsjsjsj...

Echt geweldig! Oja, als je zelf praat, dan hoor je jezelf ook meteen door je , in mijn geval koptelefoon.

Graag nog meer 'reviews'.

ruisonderdrukking kan je ook met de pc instellen ik heb Realtake HD audio manager daarmee kan je de microfoon ook instellen en optie ruisonderdrukking zit erop

@lazovicpsv
Je kan ook een koptelefoon met microfoon erop kopen ik heb er zelf één en ben er erg teveden over

gr Daniël

Hoe kan je bijv met Cod met een microfoon praten? Ik hoor heel vaak, ja, ik heb een mic voor Call of duty 2 gekocht!

ik weet niet of dat kan met singelplayer maar ik en mijn vrienden zitten dan met zen alle op xfire en cod2 multiplayer en dan maken we groepsgesprek aan en microfoon aanzetten

gr Daniël

vraag naar hun xfire naam en voeg iedereen toe in 1groep en maak er een audio gesprek van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan