Welke mobiel kan meer aan? Acer Liquid Z2 of Samsung Galaxy Pocket?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkHebEenVraag00

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2013
Hallo allemaal,

De vraag is dus erg duidelijk. Ik wil graag weten welke van deze twee mobieltjes het best is om apps op te draaien (denk dan ook aan games)?

Alvast bedankt,

Frank

EDIT: Als je toevallig suggesties heeft voor vergelijkbare smartphones, je mag ze laten weten. Maar geef wel eerst een passend antwoord op mijn vraag

Laatst bewerkt:
Hoi,

De Acer heeft een groter scherm (3,5 inch) t.o.v. de Samsung (2,8 inch). Het zijn alle twee TFT schermen.
De processor van de Acer is krachtiger, dus voor games zou je voor die moeten gaan.
Het intern geheugen is bij alle twee 4 GB, uit te breiden met een SD kaart.

Succes met je keuze :thumb:

Laatst bewerkt:
@Jesse123. Bedankt voor je snelle reactie. De Acer heeft zelf mijn voorkeur (mede door het grote beeldscherm), maar is er een duidelijk verschil qua gaming performance en welke mobiel gaat langer mee? Dat vind ik namelijk ook erg belangrijk.

O, ik had het omgedraaid, de Acer is sterker. Dus dan kun je denk ik het beste voor de Acer gaan.
Voor de levensduur: De Accu van de Acer heeft meer capaciteit, maar moet ook voor een groter beeldscherm en een beter processor zorgen, ik denk dat de levensduur ongeveer gelijk is, maar dat is moeilijk in te schatten.

@Jesse123. Oh, mooi om te weten. Voordat ik hem bestel, heb je misschien nog een alternatief in je hoofd die beter is, misschien wel op design vlak, of gewoon simpelweg grafisch vlak?

Misschien de Acer Liquid Z3, is bijna hetzelfde als de Z2, maar dan alles net iets beter.
Is alleen nog niet verkrijgbaar, "Binnenkort verwacht"

Ook een vergelijkbare met de Liquid Z2 is de Samsung Galaxy Young. (3.27 inch)
De specs zijn ongeveer hetzelfde als de liquid Z2

Ik zie wel dat ie al verkrijgbaar is, alleen dit zijn waarschijnlijk Pre-orders. De Samsung Galaxy Young had ik al bekeken, maar was toch niet mijn smaak. Toch bedankt voor de suggestie :)

EDIT: Denk je dat het het wachten waard is of niet? Want ik kan overigens geen echte release datum vinden?

--> Heb even op internet gezocht en is het wachten zeker waard. Je krijgt namelijk echt waar voor je geld, met Android 4.2 en een 1.7GHz dual-core processor!

Laatst bewerkt:
Bedankt. Ik ga hem waarschijnlijk morgen bestellen.

NB: De mobiel heeft betere specs dan de Samsung mobiel van een vriend van me, die nog meer tientjes moest dokken voor ze mobiel dan ik. Dus, dit is zeker een mooie keuze. Bedankt voor je hulp, Jesse :)

De beeldschermen zijn allebei even groot (320x480 - 3.5inch)
De Sony Experia ondersteund meer qua videobestanden.
De Sony Experia heeft geen GPS, de Acer wel. Daarentegen heeft de Acer geen Digitaal kompas, de Sony wel.
De Acer zal net iets krachtiger zijn dan de Sony.

Dus, als ik de mobiel gebruik voor voornamelijk games, dan kan ik dus nog steeds beter voor de Acer gaan? Trouwens, bedankt voor je snelle response!

Ik lees net ook dat de Sony Experia E ook snel opraakt qua batterij en dat is toch een groot minpunt. Weet je overigens of Acer beter bekend staat op het gebied van mobiele telefoons dan Sony?

Laatst bewerkt:
Sony is een bekender merk op het gebied van telefoons, Acer eigenlijk wat nieuwer. Meer mensen hebben Sony telefoons dan Acers. Maar over het algemeen zal het er nu nog om hangen.

Ok, de conclusie is dus: Ik kan het best voor de Acer gaan, ipv de Sony Xperia E, als je naar mijn eisen kijkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan