Welke modem gebruikt Tiscali voor ADSL lite?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
In verband met het voorbereiden van een draadloos netwerkje in de nieuwe woning heb ik alvast Tiscali adsl lite aangevraagd.

Nu zou ik graag willen weten welke modem zij gaan gebruiken. Ik weet dat XS4all Alcatel gebruikt maar welke ethernetmodem Tiscali?

Graag zou ik ook willen weten, omdat ik het gewoonweg niet meer begrijp, wat ik nou echt nodig heb voor een draadloosnetwerkje.

Ik gebruik 2 stand alones met vooral usb en een laptop.

Ik meen te weten en te begrijpen dat ik kan volstaan met een accesspoint wel of niet met router (en daar zit dus de eerste verwarring, moet ik nou wel een router of nou niet???) en met een 3 tal (usb) antennes....

Ik begrijp uit de bladen dat Sweex en Benq bijvoorbeeld werken met USB antennes maar dat bijvoorbeeld Audiotec een hele goede leverancier is.....

Wie kan mij een antwoord geven gebaseerd op de praktijk(en).

bijv. dank
 
Ik denk dat je tiscali een mail moet zenden om te vragen welk modem zij gebruiken. Ik kan het in ieder geval niet vinden op hun site.

Of je moet geluk hebben: 1 van de helpmijers met een tiscali abbo en een ethernetmodem die je verder kan helpen.
 
Ik heb Tiscali een email gezonden, vorige week al maar kreeg behalve een automaatje geen antwoord met een inhoud en antwoord op mijn vraag.....

Dan maar gewoon afwachten en zien wat er binnenkomt en daar dan maar op anticiperen.

bedankt voor je antwoord en moeite,

vriendelijke groet,

Jean
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan